Lider pe piața de produse alimentare și băuturi în lume, Nestlé lansează o inovație pe piața mixurilor de cafea - NESCAFÉ 3in1 Black Roast.
Mixul îndrăzneț aduce împreună aroma intensă și savuroasă a cafelei solubile, obținută din boabe de cafea Robusta, și gustul dulce al zahărului și laptelui.
NESCAFÉ, un brand iubit la nivel global, răsfață pasionații de cafea de aproape un secol deja. NESCAFÉ a reușit mereu să surprindă și să încânte consumatorii, contribuind astfel la extinderea culturii cafelei în zonele cheie din întreaga lume. În acest an, NESCAFÉ sărbătorește 86 de ani de excelență, marcând momentul pe piața Europei de Sud-Est cu lansarea NESCAFÉ 3in1 Black Roast.
Industria cafelei se orientează tot mai mult către tema prăjirii, asociată de către consumatori cu autenticitatea și calitatea gustului. NESCAFÉ este lider în explorarea acestor teritorii noi, introducând tehnica Black Roast: boabele de cafea Robusta sunt prăjite mai mult timp pentru a dezvolta o aromă și o intensitate deosebită, eliberând aromă maximă a cafelei. Combinația îndrăzneață dintre cafeaua solubilă obținută din aceste boabe, lapte și zahăr dă naștere unui produs unic tip 3 în 1. Gusturi contrastante se îmbină armonios, oferind o experiență de neuitat - o combinație între intensitatea prăjirii și textura cremoasă a laptelui, perfectă pentru a fi savurată în compania celor dragi, acasă sau în mișcare.
"Produsul NESCAFÉ 3in1 Black Roast este deja lansat în regiunea Europei de Sud-Est. NESCAFÉ este brandul lider în piața totală de cafea instant, în ceea ce privește penetrarea în gospodăriile din România1. Mai mult, NESCAFÉ 3in1 este brandul cu cea mai mare contribuție la creșterea penetrării întregii categorii de mixuri de cafea de tip non-foaming în gospodăriile din România, în 2023 față de anul precedent2. Având în vedere expertiza noastră deja dovedită în piața de cafea, ne propunem să stimulăm în continuare creșterea categoriei cu noul NESCAFÉ 3in1 Black Roast, prin recrutarea tinerilor", declară Ramona Hărătău, Mixes Business Lead South Eastern Europe, Nestlé România.
Cafeaua prăjită intens se remarcă prin culoarea sa închisă, aproape neagră, deseori însoțită de o suprafață uleioasă. Aceste caracteristici dau cafelei un corp robust, plin de substanță și dezvăluie arome adânci și bogate, cu o aciditate redusă. Contrastul puternic dintre aroma intensă și complexă a cafelei și dulceața laptelui și zahărului din NESCAFÉ 3in1 Black Roast ar putea să devină gustul preferat al consumatorilor din întreaga regiune. În timp ce aceștia se vor bucura de experiența oferită, produsul va fi promovat printr-o campanie amplă de marketing, care va utiliza diverse canale de comunicare, inclusiv televiziunea, mediul digital și activități în magazine.
Surse: 1, 2 Conform raportului Consumer Panel Services GfK (YouGov) pentru întregul an 2022 și 2023 comandat de Nestlé.