5 sfaturi de leadership de la femei care au cunoscut succesul 

5 sfaturi de leadership de la femei care au cunoscut succesul 
5 sfaturi de leadership de la femei care au cunoscut succesul 

Nimic nu te poate opri să îți transformi propria echipă în cea mai puternică structură organizațională din întreaga clădire.

Sau din întregul oraș. Sau chiar din întreaga ramură de business în care activați. Însă dacă simți ca lucrurile nu se îndreaptă acum într-o direcție favorabilă pentru echipa ta, poate că ar trebui să faci un mic un pas în spate și să privești întreaga imagine de ansamblu. 

Ce aspecte simți că ai vrea să schimbi în rândul oamenilor tăi? Care sunt cele mai mari frici, vizavi de activitatea pe care o desfășori? Care sunt cele mai negative persoane din rândul celor pe care îi coordonezi? Și, nu în ultimul rând, unde te vezi tu peste 5 sau

chiar 10 ani? Dacă vrei să ai succes pe o poziție de management, trebuie să îți schimbi modul de a gândi, transformându-te (în cel mai scurt timp posibil) într-o persoană proactivă. 

Nimic nu se obține așteptând, ci lucrând la atingerea celor mai “greu de atins” obiective. Iar acest îndemn va veni de la fiecare femeie puternică pe care o vei întâlni, pentru că succesul unui manager de top nu este un cadou al destinului, ci rezultatul unui efort susținut.

Iată 5 sfaturi de leadership de la femei care au cunoscut deja succesul: 

1. Nu te teme să ceri feedback celor din echipa ta!

Doar pentru că ocupi o treaptă ierarhică superioară față de ceilalți, nu înseamnă că ești menajată de criticile aduse de oamenii pe care îi conduci. De altfel, s-ar putea să îți scape o bună parte din starea de fapt a lucrurilor, cauzată chiar de poziția ta.

Așadar, pentru a ști mereu din timp tot ce se întâmplă greșit în echipă- fluxuri de lucru haotice de lucru, decizii inoportune pe care le-ai luat în pripă etc- cere constant feedback celor care pot cunoaște mai bine decât tine ce merge și ce nu, la nivelul operațiunilor efective. 

Citește și: Durere in partea stanga a corpului – cauze si remedii- catena.ro

2. Fii o sursă de inspirație pentru cei pe care îi conduci!

Dacă vrei să crești o echipă de oameni motivați, atunci fii tu cea care face primul pas în această direcție! Cum? Răspunsul este unul cât se poate de simplu: fii un coleg ce emană profesionalism prin toți porii, atât prin activitatea pe care o desfășori, cât și prin felul tău de a fi. Angajații rezonează extraordinar cu atitudinea de lider calculat al unui manager, iar atunci cand acesta inspiră pasiune, ambiție și empatie, toți ceilalți își vor dori să fie la fel. 

3. Nu ezita să elimini oamenii nepotriviți din echipă! 

Este unul dintre cele mai delicate capitole din cariera unui manager, însă va veni o zi (mai devreme sau mai târziu) când vei ajunge și tu la această pagină: concedierea unui coleg. Nu ezita să faci acest lucru, dacă simți că persoana respectivă este incompatibilă cu jobul pe care trebuie să îl ocupe. Amânarea unei astfel de decizii poate afecta atât întreaga echipă pe care o conduci, cât și percepția clienților voștri, în privința rezultatelor pe care le oferiți.

4. Fii un manager accesibil, însă nu prietena colegilor tăi!

Linia dintre un șef înțelegător și unul “de gașcă” este un extrem de subțire și nu ar fi indicat să o depășești niciodată. Și spunem asta, pentru că cei din echipă ar putea înțelege greșit deschiderea ta prea mare către relația socială dintre voi, lucru deloc benefic pentru legătura voastră profesională. Sfatul nostru este să fii întotdeauna deschisă discuțiilor cu toți cei din subordinea ta, să fii implicată în activități ce vă pot suda ca echipă- teambuilding, Secret Santa, Christmas Party- însă trebuie

să te oprești mereu la timp. Oamenii tind să confunde această apropiere contextuală, numita “job”, cu prietenia. Or prietenia cu cei din echipa ta este ultimul lucru pe care ți l-ai dori, din poziția ta de manager. 

Citește și: Câți copii are, de fapt, Leonard Doroftei. Cu ce se ocupă aceștia și ce studii au făcut. Fiul cel mare a ajuns milionar- kanald.ro

Citește și: Elena a plecat de acasă și nu s-a mai întors! Femeia de 53 de ani din Vâlcea ar fi vrut să-și pună capăt zilelor- stirilekanald.ro

5. Arată-le întotdeauna că succesul lor nu trece neobservat!

Trăim într-o eră în care companiile sunt nevoite să își schimbe întreg discursul, atunci când postează anunțuri de angajare. Acest lucru este determinat de faptul că angajații nu mai rezonează atât de bine cu fraze precum “salariu motivant”, “echipă de profesioniști”, “posibilități de dezvoltare”. Realitatea ne arată negru pe alb faptul că oamenii își doresc un mediu de lucru mult mai “friendly”, în care programul este unul flexibil, activitățile extracurriculare sunt un “must have”, iar managerii sunt mai aproape de ei ca niciodată. Ține minte ce am discutat mai sus: evită prietenia, însă nu te zgârci cu aprecierile la adresa celor din echipa ta, atunci când lucrurile se îndreaptă într-o direcție bună!

Cum orice lider are la bază și o puternică formare personală, îți recomandăm să înveți mai multe despre cum poți deveni un manager de succes. Așadar, găsești aici cele mai bune carti de dezvoltare personala, pentru un viitor strălucit pe care îl poți atinge oricând, în lumea top managementului!

 



Citește și:

Ghid de stil: outfituri inspirate din moda anilor ’90

Sâmbătă, de la ora 14:45, în ”ROventura”, La pas prin ”inima” Bucovinei, Câmpulung Moldovenesc

Imaginile au devenit virale! Maria Băsescu, în tinerețe! Aparițiile i-au lăsat pe toți fără cuvinte FOTO

Nicola nu mai vrea să stea în casă cu copiii ei! Nici nepoții nu i-a mai văzut de câteva luni, iar acum s-a aflat de ce

Comemorarea lui Anton Pann: Spectacolul „Povestea vorbei” la 170 de ani de la dispariția sa

Alina Sorescu, replică acidă pentru Alex Ciucu: „Fetele au plâns...”

Teo Trandafir, despre conflictul dintre Zanni și Jador! Ce dezvăluiri a făcut prezentatoarea de la „Follow us!” despre Zanni, după ce l-a acuzat pe Jador de abuz în relația cu Oana Ciocan

O mămică a 4 copii a dispărut misterios în urmă cu 6 luni. Poliția a făcut acum o descoperire macabră, iar familia nu înțelege ce s-a întâmplat


Cookies