Cristina Bâtlan a vorbit despre ceea ce a urmărit atunci când a luat decizia de a face pantofi.
Cristina Bâtlan este una dintre cele mai cunoscute femei de afaceri de la noi din țară, fiind unul dintre puținii antreprenori români ale căror produse sunt cumpărate de clienți din afara României.
În vârstă de 50 de ani, Cristina Bâtlan a pus la începutul anilor 2000 bazele unui fabrici de genți și pantofi de piele, care se bucură și în ziua de astăzi de un succes considerabil. Astfel, femeia de afaceri a devenit un sistem de referință pentru antreprenorii români, care își doresc să descopere secretul succesului.
Invitată în cadrul podcastului „Acasă la Măruță”, Cristina Bâtlan a vorbit despre afacerea sa, cum a început, care a fost mecanismul din spatele acestei afaceri, ce obstacole a întâmpinat și cum le-a depășit.
Citește și: Ce cantitate de lapte consuma un bebelus? Tabel cantitate lapte bebelusi- catena.ro
Cristina Bâtlan, despre cum a reușit să facă un produs mai bun decât brandurile de lux de la vremea respectivă
Întrebată de moderatorul podcastului despre cunoscutul brand de pantofi, care este remarcat pentru talpa sa roșie, Cristina Bâtlan a mărturisit că nu deține o astfel de pereche de pantofi pentru că sunt incomozi. Pornind de la acest aspect, femeia de afaceri a dezvăluit că și-a dorit să pună bazele unei afaceri în domeniul pantofilor, care să le ofere femeilor posibilitatea de a se mișca comod, dar și de a purta în același timp o pereche de pantofi eleganți și frumoși, reușind să creeze încălțăminte mai bună decât ceea ce exista la momentul respectiv pe piață.
Cătălin Măruță: „Ai Louboutin acasă?”
Cristina Bâtlan: „Nu. Nu se poate merge cu ei. Asta este diferența. Eu când mi-am propus să fac pantofi, am vrut să schimb conceptul de pantofi pentru că femeile cumpărau un produs în care nu se simțeau confortabil. Eu am vrut să schimb conceptul, să fac un produs mai bun decât ceea ce exista pe piață. De aceea am început să facem pantofi.”, a declarat Cristina Bâtlan.