Kanal D va rescrie modalitatea de a face reality-show cu un format inspiraţional, în care inteligenţa socială devine cel mai valoros aliat al concurenţilor
“Insula de 1 milion”, cel mai mare experiment social televizat, pe care Kanal D îl va oferi publicului său, reprezintă un nou pas în materie de formate revoluţionare de aventură, pe piaţa media autohtonă. Super show-ul de la Kanal D (în original: “Million Dollar Island”) face diferenţa şi prin mecanismul inedit prin care participanţii îşi pot îndeplini cele mai îndrăzneţe visuri.
50 de concurenţi cu profesii, vârste, pasiuni diferite vor intra într-o competiţie individuală pentru cea mai mare miză pusă în joc de o televiziune din România, 1.000.000
50 de concurenţi şi 50 de brăţări ce valorează împreună 1.000.0000 de lei
Citește și: Ce cantitate de lapte consuma un bebelus? Tabel cantitate lapte bebelusi- catena.ro
La intrarea în concurs fiecare concurent va primi o brăţară în valoare de 20.000 de lei. Cele 50 de brăţări valoarează împreună 1.000.000 de lei, miza uriaşă a competiţiei. Obiectivul concurenţilor este acela de a aduna cât mai multe brăţări pe parcursul concursului.
Brăţara este element central al competiţiei nu numai prin valoarea sa financiară, ci şi prin puterea ei simbolică. Brăţara este sinonimă cu reuşita şi cu puterea prieteniei pentru că toţi concurentii îşi pot spori “averea” pe măsură ce înaintează în concurs în două moduri: fie câştigând brăţări în diferite probe, ce
Numarul brăţărilor de pe mână este aşadar direct proporţional cu succesul de care un concurent se bucură în cadrul probelor, dar şi cu modul în care a ştiut să îşi apropie alţi concurenţi.
La “Insula de 1 milion”, alianțele înseamnă totul, iar prieteniile valorează o avere. Mai multe informaţii despre mecanismul show-ului vor fi oferite în perioada următoare prin intermediul comunicatelor de presă şi al materialelor publicate şi difuzate pe proprietăţile Dogan Media.