Călin Popescu Tăriceanu a anunțat că Metroul din Drumul Taberei ar putea fi închis la doar câteva zile de la inaugurarea Magistralei 5 pentru că ar reprezenta un adevărat pericol pentru călători.
Călin Popescu Tăriceanu a dezvăluit că metroul din Drumul Taberei, proaspăt inaugurat, nu este deloc sigur pentru călători și. Potrivit acestuia, este foarte probabil ca, imediat după alegerile locale, Magistrala 5 să fie închisă, pentru a remedia principalele probleme.
„Magistrala M5 s-ar putea închide după alegerile locale, pentru noi lucrări (…) Despre linia de metrou care s-a deschis în Drumul Taberei am aflat că au început să apară primele defecţiuni la lucrările de la staţiile de metrou.
Citeste si: Se introduc noi măsuri restrictive! De joi, barurile și restaurantele se vor închide mai devreme
Se preconizează ca după alegeri linia de metrou să fie o perioadă închisă ca să fie remediate problemele. Avem de-a face cu siguranţa circulaţiei, sunt în pericol cetăţenii.
Nici la linia de tren dintre Gara de Nord şi Aeroportul Otopeni nu sunt gata lucrările, ministrul Bode preconiza deschiderea pe 12 decembrie”,
Citește și: Alimente bogate in B12. Surse de vitamina B12- catena.ro
Citeste si: Dr. Mihai Craiu, 5 sfaturi pentru ca profesorii și elevii să fie protejați împotriva Covid-19
A fost inaugurate după 8 ani, dar M5 ar putea fi închisă în perioada imediat următoare
O echipă de la un post de televiziune a călătorit pe această magistrală Eroilor-Drumul Taberei și desi lucrarea a costat trei miliarde de euro, jurnaliștii au descoperit numeroase nereguli.
“La trei zile de la inaugurare, M5 arată așa. Un panou de plastic, care ar trebui să protejeze scara rulantă s-a spart. O lucrare care a costat peste 3 miliarde de euro”, au dezvăluit aceștia.
Mai mult decât atât, turnichetele s-au defectat, iar muncitorii muncesc de zor pentru a le repara, în timp cep e holurile Academiei Militare, elementele de design au început să se desprindă de pe pereți.
Scara rulantă de la stația Parc Drumul Taberei nu mai funcționează, iar la stația Valea Ialomiței plafonul este mult prea jos, motiv pentru care persoanele înalte pot avea dificultăți. Un călător care folosește M5 așteaptă trenul aproximativ 12 minute în afara orei de vârf, timpii de așteptare fiind foarte mari.
Citeste si: Când se vor impune noi restricții în România? Alexandru Rafila: „Situația se schimbă radical”