Trecerea de la modelling la design a devenit foarte atragatoare pentru top-modelele internationale care isi propun sa “capitalizeze” rapid succesul si notorietatea capatata intr-un timp scurt in lumea modei.
Actrita, solista si mai presus de toate trend-setter, Cara Delevingne a devenit din ce in ce mai curtata de brand-urile internationale pentru a semna colectii caspula, care au ca public tinta tinerii avizi de shopping!
In acest an, Cara a semnat doua contracte foarte avantajoase: cu DKNY (linia young a brand-ului Donna Karan) si cu Mulberry, brand britanic cu traditie. Colectia capsula pentru DKNY va fi lansata in toamna acestui an si va include piese vestimentare adolescentine, tricouri, hanorace si caciuli, in timp ce linia de genti pentru Mulberry a fost deja
lansata in timpul Saptamanii Modei, de la Londra.
Este vorba despre genti multifunctionale, ce pot fi purtate ca posete de mana, geanta mesager sau rucsac, disponibile in mai multe variante: din piele matlasata, camuflaj-print din piele de vitel si cu o cu o emblema “cap de leu” ce are ca sursa de inspiratie unul dintre tatuajele de pe degetul modelului. Cara Delvingne se implica foarte activ in succesul acestei linii: a realizat o sedinta foto creativa, a gazduit un eveniment VIP in care si-a prezentat colectia, iar mai nou a filmat un clip in care
i se urmareste “calatoria” din Londra in Rookery, fabrica “flagship” a brand-ului Mulberry, situata in Somerset.
“Documetarul” o prezinta pe tanara intr-o ipostaza foarte serioasa, in timp ce realizeaza schite, alege pielea necesara manufacturarii gentilor si chiar in timp ce sta la o masina de cusut. “Chiar si bunica mea care are 102 ani ar adora acest model de geanta”, a declarant Cara. Ea recunoaste ca a fost foarte norocoasa ca a reusit intr-un timp atat de scurt sa devina celebra, norocul ei datorandu-se lui Christopher Bailey, Chief Creative si Chief Executive Officer Burberry, care
a descoperit-o in timp ce lucra ca intern pentru un brand on-line de haine.
“Mi-as dori ca majoritatea fetelor sa aspire catre o cariera in care sa-si foloseasca puterea intelectuala”, spune Cara, desi in urma cu o saptamana a pozat dezbracata cu o geanta Mulberry pe spate.
Dupa plecarea designerului Emma Hill de la Mulberry, toata lumea si-a pus multe intrebari despre viitorul brand-ului, infiintat de catre Roger Saul in 1971 cu scopul de a reprezenta stilul de viata britanic.
Devenite item-uri “must have”, pe care orice fashionista trebuie sa le aiba in garderoba ei, gentile Mulbery sunt disponibile in Romania, in magazinul Sport/Couture din Baneasa Shopping City. Modelele Bayswater, Cecily, Del Ray, Lily, Alexa, Clemmie, Eliza, Daria, Bryn Trout, Postman, Dahlia, Effie, Maisie, Willow sunt realizate in Marea Britanie, din piele de cea mai buna calitate, cu maestrie si atentie acordata detaliilor.
Actrita, solista si mai presus de toate trend-setter, Cara Delevingne a devenit din ce in ce mai curtata de brand-urile internationale pentru a semna colectii caspula, care au ca public tinta tinerii avizi de
shopping!
In acest an, Cara a semnat doua contracte foarte avantajoase: cu DKNY (linia young a brand-ului Donna Karan) si cu Mulberry, brand britanic cu traditie. Colectia capsula pentru DKNY va fi lansata in toamna acestui an si va include piese vestimentare adolescentine, tricouri, hanorace si caciuli, in timp ce linia de genti pentru Mulberry a fost deja lansata in timpul Saptamanii Modei, de la Londra.
Este vorba despre genti multifunctionale, ce pot fi purtate ca posete de mana, geanta mesager sau rucsac, disponibile in mai multe variante: din piele matlasata, camuflaj-print din piele de vitel si cu o cu o emblema “cap de leu” ce are ca sursa de inspiratie unul dintre tatuajele de pe degetul modelului.
Cara Delvingne se implica foarte activ in succesul acestei linii: a realizat o sedinta foto creativa, a gazduit un eveniment VIP in care si-a prezentat colectia, iar mai nou a filmat un clip in care i se urmareste “calatoria” din Londra in Rookery, fabrica “flagship” a brand-ului Mulberry, situata in Somerset.
“Documetarul” o prezinta pe tanara intr-o ipostaza foarte serioasa, in timp ce realizeaza schite, alege pielea necesara manufacturarii gentilor si chiar in timp ce sta la o masina de cusut.
“Chiar si bunica mea care are 102 ani ar adora acest model de geanta”, a declarant Cara. Ea recunoaste ca a fost foarte norocoasa ca a reusit intr-un timp atat de scurt sa devina celebra, norocul ei datorandu-se lui Christopher Bailey, Chief Creative si Chief Executive Officer Burberry, care a descoperit-o in timp ce lucra ca intern pentru un brand on-line de haine.
“ Mi-as dori ca majoritatea fetelor sa aspire catre o cariera in care sa-si foloseasca puterea intelectuala ”, spune Cara, desi in urma cu o saptamana a pozat dezbracata cu o geanta Mulberry pe spate.Dupa plecarea designerului Emma Hill de la Mulberry, toata lumea si-a pus multe intrebari despre viitorul brand-ului, infiintat de catre Roger Saul in 1971 cu scopul de a reprezenta stilul de viata britanic. Devenite item-uri “must have”, pe care orice fashionista trebuie sa le aiba in garderoba ei, gentile Mulbery sunt disponibile in Romania, in magazinul Sport/Couture din Baneasa Shopping City. Modelele Bayswater, Cecily, Del Ray, Lily, Alexa, Clemmie, Eliza, Daria, Bryn Trout, Postman, Dahlia, Effie, Maisie, Willow sunt realizate in Marea Britanie, din piele de cea mai buna calitate, cu maestrie si atentie acordata detaliilor.
Trecerea de la modelling la design a devenit foarte atragatoare pentru top-modelele internationale care isi propun sa “capitalizeze” rapid succesul si notorietatea capatata intr-un timp scurt in lumea modei.
Top 5 tendințe de fuste de toamnă pe care le vei vedea peste tot, potrivit stiliștilor
Elena Kadar21 noiembrie 2024Actualizat: 21 noiembrie 2024, 11:33