Reality-ul prezentat de Andreea Mantea a inregistrat o cota de piata de 20% in randul publicului Comercial
Reality show-ul cu si despre dragoste, “Casa iubirii”, prezentat de Andreea Mantea, s-a pozitionat spectaculos în audiențe, fiecare ediție a emisiunii adună în fața micilor ecrane, la Kanal D, sute de mii de fani, care urmăresc parcursul concurenților aflați în căutarea sufletului pereche.
Prima parte a editiei de ieri “Casa iubirii”, difuzata in intervalul orar 10:00 – 12:00, a plasat Kanal D pe primul loc în topul televiziunilor din România, pe doua categorii de public.
Citește și: Ce sa puneti in geanta de maternitate? Elemente esentiale pentru momentul nasterii- catena.ro
Ieri, în intervalul orar menționat, Kanal D a detronat celelalte stații concurente, înregistrând 2.2 puncte de rating și 20%% cota de piață, pe targetul Comercial, și 2.7
Editia de ieri a fost urmarita de o medie de aproape o jumatate de milion (479.000) de telespectatorid in intreaga tara, in fiecare minut al difuzarii. În minutul de aur, atins la 11:58, peste 661.000 de fani din întreaga țară urmăreau cu sufletul la gură “Casa iubirii”.