Casa Tiffany foloseste pentru prima data in istoria ei un cuplu gay intr-o reclama pentru verighete

Casa Tiffany foloseste pentru prima data in istoria ei un cuplu gay intr-o reclama pentru verighete
Casa Tiffany foloseste pentru prima data in istoria ei un cuplu gay intr-o reclama pentru verighete

Casa de bijuterii Tiffany a folosit pentru prima data in istoria ei de 178 de ani un cuplu gay in campania sa de primavara pentru noua gama de verighete pe care le produce, informeaza cbsnews.com.

 

Cuplurile care vor sa se casatoreasca au vazut dintotdeauna in casa Tiffany (TIF) si micile sale cutiute albastre un veritabil simbol al iubirii vesnice. Renumita casa de bijuterii americana are in 2015 un nou mesaj pentru clientii ei: iubirea se prezinta in multe forme, scrie MEDIAFAX.
Compania americana, infiintata in urma cu 178 de ani, a angajat pentru prima data in istoria ei un cuplu gay pentru una dintre reclamele sale.
Fotografia din noua campanie prezinta un cuplu de barbati homosexuali care stau asezati pe treptele din fata unei case, tinandu-se de mana, cu afectiune, si zambind.
Imaginea este doar una dintre cele sapte fotografii realizate de fotograful de moda Peter Lindbergh pentru noua campanie de primavara a casei Tiffany, care va fi derulata sub sloganul "Will You?" ("Vrei?"- forma contrasa a clasicei intrebari "Vrei sa te casatoresti cu mine?", n.r.).
Acest mesaj, afirma purtatoarea de cuvant a companiei americane, Linda Buckley, reflecta "o abordare moderna a iubirii si a relatiilor romantice".
"In zilele noastre, drumul spre casatorie nu mai este unul liniar, iar dragostea adevarata poate sa apara mai mult de o data in viata, prin povesti de iubire care se prezinta intr-o varietate de forme", a adaugat reprezentanta casei Tiffany.
Celelalte sase fotografii alb-negru din aceasta campanie publicitara prezinta cupluri heterosexuale.
Faptul ca firme majore de pe piata americana, precum Tiffany, au inceput sa includa cupluri de acelasi sex in reclamele lor reflecta felul in care americanii accepta tot mai mult conceptul de diversitate.

Cuplurile care vor sa se casatoreasca au vazut dintotdeauna in casa Tiffany (TIF) si micile sale cutiute albastre un veritabil simbol al iubirii vesnice. Renumita casa de bijuterii americana are in 2015 un nou mesaj pentru clientii ei: iubirea se prezinta in multe forme, scrie MEDIAFAX.



Compania americana, infiintata in urma cu 178 de ani, a angajat pentru prima data in istoria ei un cuplu gay pentru una dintre reclamele sale. Fotografia din noua campanie prezinta un cuplu de barbati homosexuali care stau asezati pe treptele din fata unei case, tinandu-se de mana, cu afectiune, si zambind.

Imaginea este doar una dintre cele sapte fotografii realizate de fotograful de moda Peter Lindbergh pentru noua campanie de primavara a casei Tiffany, care va fi derulata sub sloganul "Will You?" ("Vrei?"- forma contrasa a clasicei intrebari "Vrei sa te casatoresti cu mine?", n.r.).
Acest mesaj, afirma purtatoarea de cuvant a companiei americane, Linda Buckley, reflecta "o abordare moderna a iubirii si a relatiilor romantice".

"In zilele noastre, drumul spre casatorie nu mai este unul liniar, iar dragostea adevarata poate sa apara mai mult de o data in viata, prin povesti de iubire care se prezinta intr-o varietate de forme", a adaugat reprezentanta casei Tiffany.

Celelalte sase fotografii alb-negru din aceasta campanie publicitara prezinta cupluri heterosexuale.
Faptul ca firme majore de pe piata americana, precum Tiffany, au inceput sa includa cupluri de acelasi sex in reclamele lor reflecta felul in care americanii accepta tot mai mult conceptul de diversitate.

Citește și: Ce cantitate de lapte consuma un bebelus? Tabel cantitate lapte bebelusi- catena.ro

 



Citește și:

Hernia de disc lombara: diagnostic si tratament actual

Ce demersuri a început să facă Adriana Bahmuțeanu pentru copiii ei minori. „Eu nu știu ce e la mijloc, este o combinație pe care nu am înțeles-o.”

Ce făcea Mihaela, partenera lui Silviu Prigoană, în timp ce el se stingea din viață

Băieții Adrianei Bahmuțeanu ar fi fost luați de Protecția Copilului, la o săptămână de la moartea lui Silviu Prigoană. Eduard și Maximus, scoși din casa tatălui lor în urmă cu câteva ore?

EXCLUSIV! Cum va arăta ediția aniversară UNTOLD 2025? Edy Chereji: „Va fi fără îndoială cea mai impresionantă de până acum”. Cât costă biletele?

Mesajul postat de Adriana Bahmuțeanu, cu doar o zi înainte de moartea lui Silviu Prigoană: „Dacă ceva îți face rău...”

Teodora, acuzații dure la adresa lui Criss! „Erai numai cu Robi!” Iată cum a reacționat concurenta și ce replici acide a lansat către rivala sa

"Nu vorbește, nu știu dacă aude sau vede" Viața lui Răducu s-a schimbat radical, după ce a fost implicat într-un accident. Tânărul de 18 ani a fost lovit în plin de o mașină


Cookies