Blondina a vorbit despre experiența din America și locul de muncă pe care l-a avut acolo.
Daniela Sterp, partenera de viață a cunoscutului artist, Culiță Sterp, este întotdeauna sinceră cu anumite aspecte din viață, astfel, invitată în cadrul podcastului Acasă la Măruță, alături de artist, aceasta a vorbit despre experiența ei din America, cât timp a locuit acolo, dar și ce beneficii a avut după schimbarea de la acea vreme.
“Dacă voi avea cântări în America, am zis că vom pleca împreună și stăm 3-4 luni, pentru că și mie-mi place.”, a adăugat Culiță Sterp.
“Mi-e foarte dor, simt că mi se potrivește mult, plecând și la 9-10 ani, am învățat toate lucrurile acolo, am prins experiență.”
Ce job a avut Daniela Sterp în perioada în care a stat în America
Citește și: Durere in partea stanga a corpului – cauze si remedii- catena.ro
Partenera artistul a vorbit și despre jobul pe care l-a avut acolo, mergând prin hoteluri și analizând toate situațiile din interior, pentru a face rapoarte cu tot ceea ce se întâmplă acolo. De la comportamentul angajaților, la mâncare, la designul hotelului, aceasta trebuia să analizeze și să facă un raport pe care să-l dea mai departe pentru anumite schimbări care urmau să aibă loc în unitatea de cazare în care a stat. “Mi-a plăcut foarte mult. Am avut un job de specialist auditor și ne cazam hoteluri, eram oaspeți, dar ei nu știau, de fapt, și analizăm toate lucrurile în hotel. Le făceam după un raport către management. De la design, la comportamentul angajaților, la curățenie, la timpul la care vine mâncarea, temperatura pe care o are mâncarea. Analiza undeva între 700 și 1000 și ceva de elemente într-un hotel. Era foarte fain, aveam un laptop unde ne notăm tot. Notam pe telefon dacă eram undeva și după pe laptop. Era și un film cu un secret guest în care arăta exact experiența aceasta pe care am avut-o. Știu că am prins o ceartă între un client și cei de la recepție și noi trebuia să stăm să tragem cu urechea acolo să vedem cum se comportă angajatul de la recepție cu o problemă. Și e foarte fain că te ajută să faci un raport către management și să le spui unde e mai bine, unde stau mai prost și ce schimbări să facă, ca să crească experiența clientului în hotel.”, a mai adăugat vedeta.