Cea mai tânără milionară din lume și afacerea ei
Kylie Jenner este cea mai tânără membră a familiei Kardashian-Jenner care realizează un celebru reality show de televiziune. Kyle a devenit cea mai tânără milionară în dolari la doar 21 de ani.
Tânăra a crescut în lumina reflectoarelor, filmând Keeping Up with the Kardashians și este obișnuită cu lumina reflectoarelor. De curând revista Forbes a inclus-o în topul milionarilor, devenind cea mai tânără persoană din lume care are acces în acest club select.
”Nu am avut nicio așteptare. Nu îmi imaginam nimic despre viitorul meu, dar tot ce se întâmplă acum mă face să mă simt cu adevărat bine”, a declarat pentru Forbes tânăra milionară.
Citește și: Ce sa puneti in geanta de maternitate? Elemente esentiale pentru momentul nasterii- catena.ro
Kylie Jenner a făcut avere investind în industria de cosmetice, așa că vezi aici în ce să investești în 2019 ca să ai și tu șansa de a începe un business profitabil. Afacerea, Kyle Cosmetics, o conduce împreună cu mama ei, Kris. Numai în 2018 a avut vânzări de peste 360 milioane de dolari.
Modul în care își gestionează Kylie afacerea este cu totul surprinzător.
Aproape toate vânzările sunt realizate din conturile sale de social media. Are 128 de milioane de urmăritori pe Instagram, 75% dintre ei fiind adolescenți cu vârsta cuprinsă între 18 și 24 de ani. De asemenea, contul de Snapchat este unul dintre cele mai urmărite din lume, iar pe Tweeter este urmărită de 26,7 milioane de oameni. Succesul virtual este obositor chiar și pentru ea, care de curând a scris pe tweeter că nu mai poate.Strategia de vânzare este simplă: pune un produs pe rețelele de socializare și anunță că este în ediție limitată. Atunci se declanșează isteria și tinerii cumpără de frică să nu rămână în afara modei. De exemplu, a vândut într-un singur minut toată producția unui kit de ruj și creion de buze. ”Social media este o platformă grozavă. Așa pot să am acces foarte ușor la fanii și clienții mei”, a declarat Jenner.
Kylie a creat afacerea în 2015 și are doar 7 angajați full-time.
Înainte de a avea afacerea, Kyle a cochetat cu modelingul, dar și-a dar repede seama că nu asta este ceea ce vrea să facă. Atunci a ajuns la concluzia că trebuie să se folosească de tot ce are ea mai frumos și anume buzele. Așa au apărut rujurile care au făcut-o milionară.