Celebra rochie “parte peste parte” creata de Diane Von Furstenberg, disponibila in Romania! 

Celebra rochie “parte peste parte” creata de Diane Von Furstenberg, disponibila in Romania! 
Celebra rochie “parte peste parte” creata de Diane Von Furstenberg, disponibila in Romania! 

Este posibil sa cladesti un imperiu dintr-o rochie si sa devii una dintre cele mai influente femei de afaceri din lume?!

 

De peste 40 de ani, designerul Diane Von Furstenberg a transformat rochia “parte peste parte” intr-o piesa iconica, ce si-a castigat un binemeritat loc in “Costume Institute of Metropolitan Museum of Art” ca piesa vestimentara ce a schimbat istoria modei. Acum, piese de pe catwalk, din cea mai recenta colectie Diane Von Furstenberg, sunt disponibile in magazinul Sport/Couture din Baneasa Shopping City, acesta alaturandu-se celor 45 de magazine de top din intreaga lume care comercializeaza brand-ul DVF.
“Aveam 26 de ani, cand am creat rochia parte peste parte. Succesul ei mi-a permis sa devin femeia care doream sa devin”, spune designerul care a pus bazele casei de moda DVF, in anii ’70 cu numai 30.000 de dolari. 1974 a fost anul in care Diane Von Furstenberg si-a facut debutul la New York cu rochie din jerse de matase “parte peste parte”, pe care a creat-o si realizat-o pentru prima oara in Italia, atunci cand si-a facut “ucenicia” in fabrica manufacturierului Angelo Ferreti.
Editorul Vogue, Diana Vreeland a descoperit modelele de rochii create de Furstenberg, pe care le-a descris ca fiind uimitoare si i-a dedicate un articol in celebra publicatie de moda. Dupa succesul fenomenal inregistrat cu aceasta creatie, Diane a aparut coperta revistei Newsweek, fiind comparata cu Coco Chanel, din punct de vedere al potentialului de marketing pe care il are brand-ul ei. Pana in 1979, compania DVF a inregistrat un profit din vanzari de peste 150 de milioane de dolari, iar in 1997 a fost relansata, avand in centrul atentiei tot celebra rochie parte peste parte,
care si-a castigat astfel popularitatea in randul unei noi generatii de femei.
“Simte-te ca o femeie, poarta o rochie!” este sloganul impus de Diane Von Furstenberg care spune ca acest item vestimentar a capatat o viata proprie! Este usor de purtat, complimenteaza orice silueta si se potriveste femeilor de la 20 la 50 de ani. In plus, print-urile sunt variate: de la imprimeuri dinamice art deco, efecte pixelate, inspirate de Roy Lichtenstein, splash-uri ce amintesc de arta lui Jackson Pollock si motive Andy Warhol, pana la imprimeuri exotice, pisici supradimensionate si celebrul logo cu buze ce aminteste
de canapeaua Mae West al lui Salvator Dali.
De curand, toate aceste rochii au fost introduse intr-o expozitie extraordinara, intitulata “Journey of a Dress”, expusa in Muzeul de Arta din Los Angeles. Aceasta a inclus rochii imbracate de mama creatoarei de moda, de insasi Diane Von Furstenberg si fiicele ei, dar si piese vestimentare devenite celebre dupa ce au fost purtate de modelul Iman, Cybill Shepard in serialul “Taxi”, Penelope Cruz in “La piel que habito” regizat de Pedro Almodovar, Prima Doamna a Statelor Unite ale Americii, Michelle Obama sau de Amy Adams in “American
Hustle”.
Rochiile DVF au un succes enorm in intreaga lume, fiind purtate de Kate Middleton, Jessica Alba sau Gwyneth Paltrow, fiind o piesa indispensabila care nu trebuie sa lipseasca din garderoba vreunei femei.   Colectia de toamna-iarna DVF se intituleaza Bohemian Wrapsody  si are ca tema principala imprimeul indraznet cu un efect optic glam si un stil usor de purtat.

De peste 40 de ani, designerul Diane Von Furstenberg a transformat rochia “parte peste parte” intr-o piesa iconica, ce si-a castigat un binemeritat loc in “Costume Institute of Metropolitan Museum of Art” ca

piesa vestimentara ce a schimbat istoria modei. Acum, piese de pe catwalk, din cea mai recenta colectie Diane Von Furstenberg, sunt disponibile in magazinul Sport/Couture din Baneasa Shopping City, acesta alaturandu-se celor 45 de magazine de top din intreaga lume care comercializeaza brand-ul DVF.

Aveam 26 de ani, cand am creat rochia parte peste parte. Succesul ei mi-a permis sa devin femeia care doream sa devin ”, spune designerul care a pus bazele casei de moda DVF, in anii ’70 cu numai 30.000

de dolari. 1974 a fost anul in care Diane Von Furstenberg si-a facut debutul la New York cu rochie din jerse de matase “parte peste parte”, pe care a creat-o si realizat-o pentru prima oara in Italia, atunci cand si-a facut “ucenicia” in fabrica manufacturierului Angelo Ferreti.

Citește și: Ce cantitate de lapte consuma un bebelus? Tabel cantitate lapte bebelusi- catena.ro

Editorul Vogue, Diana Vreeland a descoperit modelele de rochii create de Furstenberg, pe care le-a descris ca fiind uimitoare si i-a dedicate un articol in celebra publicatie de moda. Dupa succesul fenomenal inregistrat cu aceasta creatie, Diane a aparut coperta revistei Newsweek, fiind comparata cu Coco Chanel, din punct de vedere al potentialului de marketing pe care il are brand-ul ei. Pana in 1979, compania DVF a inregistrat un profit din vanzari de peste 150 de milioane de dolari, iar in 1997 a fost relansata, avand in centrul atentiei tot celebra rochie parte peste parte, care si-a castigat astfel popularitatea in randul unei noi generatii de femei.

“Simte-te ca o femeie, poarta o rochie!” este sloganul impus de Diane Von Furstenberg care spune ca acest item vestimentar a capatat o viata proprie! Este usor de purtat, complimenteaza orice silueta si se potriveste femeilor de la 20 la 50 de ani. In plus, print-urile sunt variate: de la imprimeuri dinamice art deco, efecte pixelate, inspirate de Roy Lichtenstein, splash-uri ce amintesc de arta lui Jackson Pollock si motive Andy Warhol, pana la imprimeuri exotice, pisici supradimensionate si celebrul logo cu buze ce aminteste de canapeaua Mae West al lui Salvator Dali.

Citește și: Zodia care minte cel mai mult. Află care nativ este maestru al manipulării- kanald.ro

Citește și: Atenție! Cum va fi vremea în decembrie 2024, ianuarie și februarie 2025- stirilekanald.ro

De curand, toate aceste rochii au fost introduse intr-o expozitie extraordinara, intitulata “Journey of a Dress”, expusa in Muzeul de Arta din Los Angeles. Aceasta a inclus rochii imbracate de mama creatoarei de moda, de insasi Diane Von Furstenberg si fiicele ei, dar si piese vestimentare devenite celebre dupa ce au fost purtate de modelul Iman, Cybill Shepard in serialul “Taxi”, Penelope Cruz in “La piel que habito” regizat de Pedro Almodovar, Prima Doamna a Statelor Unite ale Americii, Michelle Obama sau de Amy Adams in “American Hustle”.  

Rochiile DVF au un succes enorm in intreaga lume, fiind purtate de Kate Middleton, Jessica Alba sau Gwyneth Paltrow, fiind o piesa indispensabila care nu trebuie sa lipseasca din garderoba vreunei femei.   Colectia de toamna-iarna DVF se intituleaza Bohemian Wrapsody  si are ca tema principala imprimeul indraznet cu un efect optic glam si un stil usor de purtat.

 



Citește și:

Fructe care te ajută să slăbești + fructe care îngrașă!

De câți bani are nevoie Oana Roman lunar pentru a trăi decent? „Eu cu banii pe care îi câștig acum în România, mi-aș face mai multe fițe la Cannes decât fac la București.”

”Trădătoarea” tenisului românesc e mai FIERBINTE ca vara! Imaginile au scăpat pe internet FOTO

Loredana Groza a reacționat public după ce a văzut cu cine e Iulia Vântur în vacanță

Ionel Ganea, fostul atacant al naționalei României, cercetat de polițiști după ce a bătut un vecin. Motivul scandalului

VIDEO Cum și-a găsit Alin Oprea tatăl natural? „Am ales special seara de Crăciun și vârsta de 33 de ani. Era vârsta la care Iisus Hristos s-a răstignit și luna în care s-a născut.”

Gagea, pus la zid de Alexandra după schimbul de replici cu Julia. Ce a avut bruneta să-i reproșeze: „Poți, te rog, pe viitor să...”

Orașul din România care i-a impresionat pe britanici! „Mica Vienă” i-a cucerit pe străini cu prețurile mici și peisajele de basm


Cookies