Marketing e ceea ce si-a dorit sa faca dintotdeauna si lucreaza cu pasiune, spune Cristina Sava, Director de Marketing si Comunicare Kanal D. De-a lungul colaborarii ei cu postul de televiziune, a marcat reusite, insa si provocari. Printre acestea se numara preluarea “de la zero” a site-ului kanald.ro, care “acum este pe locul 2 in topul site-urilor de televiziune”, dar si campaniile de lansare a unor emisiuni noi pe piata din Romania. Insa mai multe despre emisiuni, audiente si campanii de comunicare si marketing gasesti in interviul de mai jos.
1. De ce ai ales Marketingul, comunicarea?
Am simtit ca mi se potriveste, e ceea ce mi-am dorit sa fac dintotdeauna si lucrez cu pasiune. As putea mentiona foarte multe motive pentru care imi place comunicarea, este un domeniu vast, o impletire armonioasa intre creativitate si strategie, intre ratiune si emotie, o scoala de viata chiar pentru ca ajungi sa cunosti foarte bine oamenii, sa intelegi perspectivele si nevoile lor, ceea ce are impact si asupra ta, ca om, in final.
2. Care crezi ca sunt cele mai mari provocari pentru tine din punct de vedere profesional?
De-a lungul timpului, am intampinat tot felul de provocari, de la crize de comunicare pana la proiecte de anvergura, dar cu stapanire de sine si avand mereu in minte ca intotdeauna exista o solutie, am trecut cu bine peste ele.
Sa lucrezi cu oameni creativi, cu personalitati diferite si puternice in acelasi timp, este o provocare in sine.