Soția lui Mădălin Ionescu a ieșit iar în mediul online, pentru a clarifica părerile sale în legătură cu achiziția lui David Popovici.
Cristina Șișcanu, împlinită atât pe plan profesional, cât și pe plan personal, a vorbit recent despre achiziția lui David Popovici, dar și despre oamenii bogați, în general, chiar în mediul online.
Cristina Șișcanu nu înțelege cum unii oameni bogați, nu se bucură de ceea ce au și aleg să strângă bani o viață întreagă
Citește și: Ce sa puneti in geanta de maternitate? Elemente esentiale pentru momentul nasterii- catena.ro
În cursul zilei de ieri, aceasta a postat pe pagina sa de Instagram, două Story-uri, în care a lămurit situația creată în jurul subiectului "David Popovici", atunci când vine vorba despre mașina pe care acesta
“Și ca să-mi continui ideile pe care le-am expus aseară aici, în legătură cu subiectul ăsta cu mașina scumpă a lui David Popovici… înțeleg că marea problemă este cum să aibă David Popovici, astfel de… visuri, da? Cum să viseze el la o mașină de genul ăsta? Păi… în primul rând a avut visuri înalte pe care le-a și realizat, le-a și bifat.
Mie mi se pare de o ipocrizie maximă să fii bogat, financiar, adică să ai bani și să faci, de exemplu, și să faci baie în piscină în lenjerie intimă tetra… asta mi se pare o ipocrizie. Atunci de ce mai muncești să aduni banii? Ca să ce? Atunci nu are sens, dacă nu-ți place să trăiești într-un confort sau un lux, nu e nicio problemă, pot să înțeleg chestia asta, că există și oameni așa. (…)
Citește și: A murit pictorul Neculai Iorga- kanald.ro
Eu personal, de exemplu, nu înțeleg oamenii care sunt foarte bogați, repet, financiar, și nu se bucură de bani. Adică stau și adună acolo, trece viața, nu se bucură, nu-i dau nici pe obiecte materiale, nu investesc nici în alte lucruri, nu știu, educație sau vacanțe, călătorii, nu știu, să vadă lumea,
Înțelegeți ce vreau să spun… adică, nu înțeleg chestia asta, asta pe de o parte, și pe de o altă parte, a fost și trendul ăsta cu Bill Gates, care vai umblă în nu știu ce haine de 2 lei și… asta e strategie de marketing, hai să fim serioși.”