Pe parcursul a trei zile, designeri consacrati si tinere valori din Olanda, Cehia, Italia, Marea Britanie, Rep. Moldova si Romania au prezentat la Iasi - Kasta Morrely Fashion Week, in premiera, ultimele tendinte in moda.
Cea de-a doua seara Kasta Morrely Fashion Week a inceput din nou in aplauzele publicului cu un moment de Teatru de moda® al Programului de pregatire pentru inalta societate KASTA MORRELY KIDS. Copiii pregatiti la nivelul standardului ocupatiei de manechin prin stralucirea lor au pus intr-o valoare sublima tehnicile de prezentare atat de admirate si invidiate ale manechinului de podium.
Ca si la prima editie Kasta Morrely Fashion Week, Iasul a fost si in a doua seara o destinatie a circuitului capitalelor modei.
Seara a continuat cu o prezentare BETTY ICE by MORELIANA. Partenerul principal al festivalului s-a bucurat de o prezentare de exceptie a noii game luxury de inghetata.
Colectia Kasta Morrely “Moreliana” a fascinat publicul si prin cupele pline de inghetata ce simbolizau noua gama luxury a Brandului Betty Ice, prezentate elegant si distins de frumoasele manechine Kasta Morrely.Citește și: Ce sa puneti in geanta de maternitate? Elemente esentiale pentru momentul nasterii- catena.ro
Singurul producator roman care detine licenta de a produce hainute Disney, atelierul de creatie vestimentara pentru copii NAN BY DANINA LINE, a prezentat spre fascinatia spectatorilor, tinutele superbe pentru copii prezentate cu talent de mini manchinele Kasta Morrely
Kids.Pentru prima data pe scena unui festival international, BEST CLOTHING UK si-a prezentat tendintele modei de sezon printr-o colectie inspirata din natura, intitulata original ”Harmony”.
Talentatul designer LIANA SZILAGYI din Satu Mare a prezentat si ea in premiera pe podiumul Kasta Morrely Fashion Week colectia “19 Shades of Diva”. Aceasta colectie, din spusele designerului, este inspirata de femeia urbana, care isi alege imbracamintea in functie de starea de spirit si evenimentele la care participa.
Si anul acesta pe podiumul Kasta Morrely Fashion Week a fost prezent brandul SEROUSSI. Acesta a prezentat colectia sa de vara pentru barbati compusa din costume clasice, moderne, combinatii inteligente de casual si/ sau ceremonie, ca de obicei exceland cu materialele de cea mai fina calitate. Motto-ul brandului “For Perfect Fit and Quality” semnifica angajamentul total pentru excelenta in calitate si garanteaza un fit perfect pentru o gama larga de marimi masculine.
O imagine proaspata in industria modei a reprezentat-o IE CIOCARLIE din Iasi. Aceasta tanara firma si-a prezentat tinutele vestimentare pline de simbolistica tricolorului romanesc, a culorilor bisericesti si rochiilor traditionale de mireasa.
Incheierea celei de-a doua seri a festivalului, s-a bucurat de prezentarea profesionista a brandului ELEGANCE MODA. Acesta a prezentat pe superbele manechine Kasta Morrely o colectie pentru sezonul de vara adaptata la tendintele pietei.
Si in a doua seara a festivalului Kasta Morrely Fashion Week organizatorii, prin calitatea reprezentatiilor de pe podium, si-au indeplinit nobilul scop de promovare a importantei industriilor creative, voluntariatului cultural si cetateniei active.