Uneori copii nu vor înțelege de ce este atât de bine să învețe, iar o comunicare sănătoasă îi va ajuta foarte mult să înțeleagă acest aspect. Ei sunt ghizii celor mici și sunt singurii care îi pot susține și ajuta cu adevărat.
Un copil trebuie să realizeze cât de bun este și cât de multe lucruri este capabil să facă,
Citeste si: Tehnici prin care comunici mai bine cu copilul tău. ,,Există un concept”
Cum îți motivezi copilul să învețe
Dacă părinții vor fi calmi și îi vor înțelege pe copii, aceștia vor aborda cu totul altfel învățatul, iar cât timp sunt mici, totul stă în mâna părinților. Corina Stratulat, a povestit, în cadrul unei emisiuni TV, despre părinții în relația cu copiii.
Stabilește obiective clare și realiste
Părinții trebuie să se gândească întotdeauna care este structura copilului, cu ce s-a născut el, cu ce abilități native a venit și care sunt punctele slabe.
,,Aș vrea sa dam câteva informații pentru părinți. Părinții sunt ghizii cu adevărat și le-aș recomanda sa se gândească întotdeauna care e structura copilului, cu ce s-a născut el, cu ce abilități native a venit și care sunt punctele slabe pentru ca rolul adevărat al unui părinte este să-și descopere copilul și să-l antreneze, să-l ajute fix acolo unde el este deja nativ foarte bun”,
Creează un mediu propice învățării
Folosește metode de învățare variate
Ea a mai menționat că din codul numerologic, pe care îl obținem din data de naștere, se obține o matrița psiho-energo-motivațională, care ne dă informații la nivel de psihic, ci anume, cum comunică copilul, cum preia informația, iar de aici se văd înclinațiile lui.
Citește și: Alimente bogate in B12. Surse de vitamina B12- catena.ro
,,Din codul numerologic, pe care îl obținem din data de naștere, obținem o matriță psiho-energo-motivatională. Aceasta ne da informații la nivel de psihic, cum comunica copilul, cum preia informația și de aici vedem înclinațiile lui. Poate avem un copil cu înclinație către domeniul real, ii place să studieze, sa cerceteze, sau un copil care vrea mai mult în zona de uman. Dacă nu știm, putem sa deterioram sau sa stricam un potențial nativ ca o mașină, daca nu știm de combustibil să-i punem ea se degradează și sigur nu mai face performanta. Vibrația interioara este foarte ușor de calculat, este primul indicator ziua în care ne-am născut. Motivație pentru a învăța în funcție de vibrația interioara.”, a mai spus ea.
Implică-l în stabilirea metodelor de învățare
Citeste si: Când apare răul de mișcare la copii și cum trebuie tratat. ,,Creierul recepționează”
Ce vibrație interioară au copiii, în funcție de data naștere
Cei născuți pe 1, 10, 19, 22. Cei care au vibrația interioara 1 cumva vor competiție. Ei vor sa dovedească mereu ca sunt numărul 1 și întru-un joc ei vor ieși cumva în evidenta, vor vrea sa conducă și sunt stimulați chiar de concursuri sau sa aibă o competiție în clasa sau în grup dar nu o competiție nociva. Însă, ei vor fi motivați mereu sa obțină numărul 1, poate un mic premiu, poate o recompensa sau măcar titulatura ca e numărul 1 în ceva și atunci va învăța.
Cei născuți pe 2, 11, 20, 29. Copiii cu vibrația interioara 2 sunt mai sensibili, mai timizi și au o forma de frica de singurătate. Ei nu vor singuri, ori cauta un grup sa studieze, sa învețe împreună, ori, dacă se poate, sa fim alături de ei. Nu trebuie sa-i facem tema dar sa știe ca suntem acolo, ca e în siguranță si în cazul în care are nevoie sa ceara sprijin și îl va motiva sa știe ca ești lângă el.
La 3 (cei născuți pe 3, 12, 21, 30) vorbim de copii foarte curioși. În general, ei se descurca la școală, ss plictisesc, cei drept, dar ei foarte ușor acumulează și au o istețime a asocierii între informații, între cuvinte și ideal este, acum depinde de vârsta, ca ei sa învețe prin povesti. Ei au o imaginație bogata și este bine sa le povestești cumva acea informație, nu teorie pura, trebuie dusa într-o poveste și sa diversificam sa nu se plictisească.
La 4( cei născuți pe 4, 13, 22, 31) sunt copii care au nevoie de un pic de ordine chiar și în a învăța, când au o claritate, ei zd conformează, ei sa știe foarte clar un program.
La 5( cei născuți pe 5, 14, 23) este un pic mai complicat pentru ca este foarte jucăuș și vrea liber si se simte constrâns, se simte îngrădit de teme foarte multe. Și atunci prin joaca sau recompensat printr-o joaca va învăța
La 6( cei născuți pe 6, 15, 24) vorbim de copii mai strângători și poate chiar dacă au o pușculiță, ii putem recompensa. Ei sunt strângători, sunt responsabili și ii interesează sa câștige ceva. Ei sunt atenți la un câștig, la a avea un beneficiu.
La 7 (cei născuți pe 7, 16, 25) vorbim de copii mai introvertiți. Este destul de greu sa le ajungi la suflețel, sa înțelegi ce își doresc ei. Aici este foarte multa munca de a-i observa și părinții trebuie sa aibă răbdare și timp sa-i observe și sa intre în lumea lor interioara, însă, cu siguranță nu trebuie forțați. Dacă ei își găsesc o nișa a lor, un domeniu, acolo vor fi extraordinari dar nicicum prin forțare.
La 8 (cei născuți pe 8, 17, 26) chiar funcționează aprecierile și recunoașterea publica. Atunci este foarte stimulat. Îl motivează foarte tare sa primească recunoaștere în public.
La 9( cei născuți pe 9, 18, 27) avem niște copii sensibili și maturi care au nevoie de un model, un mentor. Poate unul dintre părinți sa intre și sa joace acel rol pentru ca în momentul în care au un ideal, ei tind către acel ideal, vor și ei sa devina și rămân foarte motivați.
Citeste si: Cum să te înțelegi cu un adolescent. „Să resetăm sistemul de limite și reguli”