Cunoaste-o pe Ana Maria Cornea! Uite cum arata colectia sa de primavara - vara - “La femme d’antan”

Cunoaste-o pe Ana Maria Cornea! Uite cum arata colectia sa de primavara - vara - “La femme d’antan”
Cunoaste-o pe Ana Maria Cornea! Uite cum arata colectia sa de primavara - vara - “La femme d’antan”

Absolventa a Liceului de Arte din Brasov si a Universitatii Nationale de Arte din Bucuresti, sectia Design Vestimentar, Ana Maria Cornea este un artist complet.

 

Pasionata in egala masura de design vestimentar si de pictura,
creatoarea si-a urmat vocatia de la o varsta foarte frageda. Detinatoare
a numeroase premii nationale si autoarea unor expozitii de pictura si
arta decorativa, Ana Maria a demonstrat o crestere continua in domeniul
artistic.
Chemarea sa catre frumos a determinat-o, in anul 2006, sa puna bazele
brandului care ii poarta numele.
Dupa o perioada in care s-a facut
remarcata ca unul dintre cei mai competitivi stilisti romani, avand
colaborari meritorii cu artisti, persoane publice, reviste, show-uri TV
si proiecte inedite, Ana Maria a revenit, in 2013, pe scena designului
vestimentar cu o prima colectie de primavara-vara, conceputa ca un
tribut adus feminitatii absolute – “Intre Venus si Afrodita “, iar apoi
a urmat colectia de toamna-iarna 2013-2014 “Huntress and Seductress”.
Tehnica sa a devenit o amprenta iar viziunea sa, o inovaţie, prin
maniera unica de
a impleti domeniile in care exceleaza: picture,
styling-ul  si design-ul vestimentar.
PRIMAVARA-VARA 2014 “Unde sunt femeile de altadata?” – iata una dintre
intrebarile care guverneaza timpul prezent. Nostalgia unei feminitati
discrete a fost motorul colectiei “La femme d’antan”, semnata de
designerul Ana Maria Cornea si prezentata zilele trecute la Feeric
Fashion Days,  in frumosul oras Sibiu, la Muzeul Brukenthal.
O intoarcere in timp la frumusetea simbolica a anilor’30, invaluiti in
mister, elegant si asumare. O decada a feminitatii par excellence.
Pornind de la figuri legendare, ce au marcat nu doar o epoca, ci o
intreaga lume, designerul a recreat, prin croiuri si materiale,
atmosfera iconica in care fiecare femeie si-ar fi dorit sa traiasca si
in care fiecare barbat si-ar fi dorit sa stea alaturi de ea.
Asemenea melodiilor lui Benny Goodman, colectia se construieste pas cu
pas si piesa cu piesa, redand armonia si parfumul subtil al vremurilor
de altadata.
Piesa centrala a colectiei ramane rochia, lunga, midi sau scurta, in
materiale bogate, care reitereaza stralucirea acelor vremuri si
accentueaza potentialul feminin: voal, matase, dantela, tul si tafta, cu
insertii de paiete si broderii.
Rosul ramane culoarea suprema,
completata de tonuri vibrante de mov, verde, turcoaz, fuchsia,
albastru-cerneala, dar si de nuante neutre precum crem si somon.
Vremurile care trec ne iau intotdeauna cateceva. Sta in puterea noastra
sa le reconstituim si sa pastram esentialul din ceea ce ne defineste.
Femeia va fi mereu captiva propriei sale feminitati. Oare sa existe
captivitate mai frumoasa?
Echipa: Fotograf: Virgil Hritcu; Machiaj: Anca Buzea; Coafura:
Alexandra Harsan /Gett’s Artistic Team; Modele Luiza& Marta MRA Models
Agency;
Incaltaminte: Kazar Art Director: Violeta Cerghezan
;Fotografiile de campanile au fost realizate in Supreme Gallery
Produsele cu semnatura Ana Maria Cornea se regasesc in Galeria
Designerilor Romani -magazinul Cocor, in magazine  din Constanta, Sibiu
, Cluj si Brasov, dar si pe site- ul www.anamariacornea.com sau  alte
magazine on-line.

Pasionata in egala masura de design vestimentar si de pictura, creatoarea si-a urmat vocatia de la o varsta foarte frageda.

Detinatoare a numeroase premii nationale si autoarea unor expozitii de pictura si arta decorativa, Ana Maria a demonstrat o crestere continua in domeniul artistic.

Chemarea sa catre frumos a determinat-o, in anul 2006, sa puna bazele brandului care ii poarta numele. Dupa o perioada in care s-a facut remarcata ca unul dintre cei mai competitivi stilisti romani, avand colaborari meritorii cu artisti, persoane publice, reviste, show-uri TV si proiecte inedite, Ana Maria a revenit, in 2013, pe scena designului vestimentar cu o prima colectie de primavara-vara, conceputa ca un tribut adus feminitatii absolute – “ Intre Venus si Afrodita “, iar apoi a urmat colectia de toamna-iarna 2013-2014 “Huntress and Seductress” .Tehnica sa a devenit o amprenta iar viziunea sa, o inovaţie, prin maniera unica de a impleti domeniile in care exceleaza: picture , styling-ul  si design-ul vestimentar.



PRIMAVARA-VARA 2014 “Unde sunt femeile de altadata?” – iata una dintre intrebarile care guverneaza timpul prezent. Nostalgia unei feminitati discrete a fost motorul colectiei “ La femme d’antan ”, semnata de designerul Ana Maria Cornea si prezentata zilele trecute la Feeric Fashion Days,  in frumosul oras Sibiu, la Muzeul Brukenthal.O intoarcere in timp la frumusetea simbolica a anilor’30, invaluiti in mister, elegant si asumare. O decada a feminitatii par excellence. Pornind de la figuri legendare, ce au marcat nu doar o epoca, ci o intreaga lume, designerul a recreat, prin croiuri si materiale, atmosfera iconica in care fiecare femeie si-ar fi dorit sa traiasca si in care fiecare barbat si-ar fi dorit sa stea alaturi de ea.

Citește și: Hemoglobina: Ce este si ce se ascunde o valoare scazuta a acesteia?- catena.ro



Asemenea melodiilor lui Benny Goodman, colectia se construieste pas cu pas si piesa cu piesa, redand armonia si parfumul subtil al vremurilor de altadata.

Piesa centrala a colectiei ramane rochia, lunga, midi sau scurta, in materiale bogate, care reitereaza stralucirea acelor vremuri si accentueaza potentialul feminin: voal, matase, dantela, tul si tafta, cu insertii de paiete si broderii. Rosul ramane culoarea suprema, completata de tonuri vibrante de mov, verde, turcoaz, fuchsia, albastru-cerneala, dar si de nuante neutre precum crem si somon.Vremurile care trec ne iau intotdeauna cateceva. Sta in puterea noastra sa le reconstituim si sa pastram esentialul din ceea ce ne defineste. Femeia va fi mereu captiva propriei sale feminitati. Oare sa existe captivitate mai frumoasa?

Echipa: Fotograf: Virgil Hritcu; Machiaj: Anca Buzea; Coafura: Alexandra Harsan /Gett’s Artistic Team; Modele Luiza& Marta MRA Models Agency; Incaltaminte: Kazar Art Director: Violeta Cerghezan ;Fotografiile de campanile au fost realizate in Supreme Gallery

Produsele cu semnatura Ana Maria Cornea se regasesc in Galeria Designerilor Romani -magazinul Cocor, in magazine  din Constanta, Sibiu , Cluj si Brasov, dar si pe site- ul www.anamariacornea.com sau  alte magazine online.

Citește și: Răsturnare de situație în cazul Dianei Maria. Tânăra ar fi murit din altă cauză, potrivit medicilor legiști- kanald.ro

Citește și: Închis pentru viol, un elev a luat 10 la BAC. Povestea tânărului care visează să dea la Drept după ce își ispășește pedeapsa: „Viitorul meu merită mai mult efort”- stirilekanald.ro



Citește și:

Bazofile crescute în testele de sânge – semnificații și implicații clinice

Sfatul zilei din 16 iulie 2024. O zodie are experiențe mai plăcute

IMAGINI RARE cu Meghan Markle în costum de baie! Ce BOMBĂ SEXY e soția Prințului Harry. A arătat TOT în aceste fotografii!

Andreea Marin și Mihai Petre, filmați într-un hotel! Cum au fost surprinși cei doi?! Imaginile au ajuns pe internet

Povestea cutremurătoare a Mariei Diana, tânăra de 19 ani ucisă de un urs: ”Nu răspunde nimeni”

Anda Adam a dezvăluit suma cheltuită pe rochiile de mireasă!

Ce relație era, de fapt, între tânărul care o însoțea și Diana Maria! Mama fetei ucise de urs în Munții Bucegi a dezvăluit adevărul

VIDEO „Nenorocirea s-a întâmplat” Mărturiile cutremurătoare ale iubitului fetei omorâte de urs! Greșeala imensă pe care au făcut-o cei doi i-a adus tinerei un sfârșit crunt


Cookies