De Black Friday, clientii Fashion Days pot alege din cele peste 600.000 de produse, cu discounturi de pana la 90%

De Black Friday, clientii Fashion Days pot alege din cele peste 600.000 de produse, cu discounturi de pana la 90%
De Black Friday, clientii Fashion Days pot alege din cele peste 600.000 de produse, cu discounturi de pana la 90%

Bucuresti, 18 noiembrie 2015. Vineri, 20 noiembrie, Fashion Days, destinatia numarul 1 de fashion, lanseaza campania de Black Friday 2015 - “BE A TRUE FASHION DETECTIVE”, oferind discounturi la peste 600.000 de produse, de la peste 1.000 de branduri, cu reduceri de pana la 90%. Utilizatorii aplicatiilor mobile Fashion Days primesc acces exclusiv la aceasta campanie cu patru ore mai devreme – acestia vor avea posibilitatea sa înceapa cumparaturile joi, la ora 20:00, înainte de startul oficial de la miezul noptii. Black Friday va continua pentru trei zile, pana pe 22 noiembrie, inclusiv.

Conceptul “BE A TRUE FASHION DETECTIVE” a fost ales pentru a evidentia noile caracteristici ale shopului Fashion Days, ce le ofera utilizatorilor posibilitatea de a cauta produsele preferate mult mai usor si rapid, folosind optiunea de search si filtrele pentru culori, pret, brand, categorie de produse si marimi. Toti clientii sunt invitati sa încerce noile functionalitati si sa vaneze cele mai bune oferte de Black Friday. Cu discounturi de pana la 90%, gama de produse numara sute de mii de articole de îmbracaminte, încaltaminte si accesorii, ce apartin unor branduri internationale renumite, precum: Calvin Klein, United Colors of Benetton, Just Cavalli,

Esprit, Pepe Jeans, Guess, Nike, Triumph, Puma, Converse, Ray Ban, Love Moschino, Only, Vero Moda, Desigual, Jack& Jones, Mango, Timberland, Napapijri si multe altele.

„Este cel de-al treilea an în care organizam reduceri speciale cu ocazia Black Friday, datorita succesului de care s-au bucurat campaniile din ultimii doi ani. Scopul nostru este sa oferim clientilor un numar mare de produse la preturi foarte mici. Astfel, valoarea totala a discounturilor oferite anul acesta se ridica la 18.000.000
euro”, spune Gabor Cseh, CEO Fashion Days. „Noul model de business al Fashion Days, prin care am facut trecerea de la un site de campanii de flash sales, limitate în timp si stocuri, la un shop de retail ce ofera colectii in-season, ne permite sa oferim clientilor nostri acces la o selectie extrem de variata de produse, cu livrare rapida”,
a adaugat Gabor Cseh.



Anul trecut, interesul remarcabil fata de Black Friday a rezultat într-un record de 200.000
de produse vandute si reduceri ce au totalizat 8.400.000 euro. Femeile au fost cei mai activi cumparatori, totalizand 75% dintre clienti, fata de 25% barbati.  

Fashion Days anunta si lansarea versiunii 3.0 a aplicatiilor pentru dispozitive mobile. Odata cu aceasta, magazinul online Fashion Days este complet disponibil fara înregistrare, oferind acces la toata gama de produse si posibilitatea de a comanda articole fara a avea cont. În prezent, peste 45% din vanzarile Fashion Days sunt înregistrate prin dispozitive mobile.
Odata cu îmbunatatirile aduse în mod constant atat aplicatiei pentru Android, cat si celor pentru iOS, compania estimeaza o crestere continua a vanzarilor prin acest canal.
Pentru mai multe noutati despre Fashion Days va invitam sa accesati site-ul brandului si blog-ul “The Daily Issue”, ce ofera inspiratie pentru fiecare zi.

Citește și: Ce cantitate de lapte consuma un bebelus? Tabel cantitate lapte bebelusi- catena.ro



Despre Fashion Days

Fashion Days este cea mai mare destinatie de fashion
cu o selectie vasta de mai mult de 500.000 de produse, de la peste 1000 de branduri de piese vestimentare, încaltaminte si accesorii pentru femei, barbati si copii, la preturi atractive. Compania pune la dispozitia clientilor sai produse 100% originale alese direct de la distribuitori autorizati ai brandurilor internationale de top precum: Calvin Klein, Michael Kors, Armani, United Colors of Benetton, Nike, Esprit, Converse, Desigual, Vero Moda, Guess, Geox si multe altele.
Fondata în 2009 de catre antreprenori elvetieni, compania s-a extins rapid si opereaza în prezent în Romania, Bulgaria si Ungaria. Din 2011, Fashion Days este parte a grupului Naspers, fapt care genereaza mai multe idei inovatoare pentru dezvoltare si beneficii clientilor. Cu peste 4 milioane de clienti, Fashion Days este unul dintre jucatorii cheie ai industriei de moda din regiune, care transforma shoppingul online într-o experienta surprinzatoare si captivanta.

Citește și: Ce decizie au luat Culiță Sterp și Daniela Iliescu după ce s-au cununat! Artistul a făcut marele anunț: „În curând...”- kanald.ro

Citește și: De ce s-a spânzurat Iasmina la 14 ani. Vărul fetei a dezvăluit: "A fost pedepsită". Condusă pe ultimul drum cu melodii de jale- stirilekanald.ro



Citește și:

Hernia de disc lombara: diagnostic si tratament actual

Ce demersuri a început să facă Adriana Bahmuțeanu pentru copiii ei minori. „Eu nu știu ce e la mijloc, este o combinație pe care nu am înțeles-o.”

Ce făcea Mihaela, partenera lui Silviu Prigoană, în timp ce el se stingea din viață

Băieții Adrianei Bahmuțeanu ar fi fost luați de Protecția Copilului, la o săptămână de la moartea lui Silviu Prigoană. Eduard și Maximus, scoși din casa tatălui lor în urmă cu câteva ore?

EXCLUSIV! Cum va arăta ediția aniversară UNTOLD 2025? Edy Chereji: „Va fi fără îndoială cea mai impresionantă de până acum”. Cât costă biletele?

Mesajul postat de Adriana Bahmuțeanu, cu doar o zi înainte de moartea lui Silviu Prigoană: „Dacă ceva îți face rău...”

Cine este și câți ani are Gizem Sevim, care joacă rolul Leyla, în serialul Inimă rebelă! Iată la ce schimbare uluitoare de look a recurs carismatica actriță după încheierea filmărilor

"Nu vorbește, nu știu dacă aude sau vede" Viața lui Răducu s-a schimbat radical, după ce a fost implicat într-un accident. Tânărul de 18 ani a fost lovit în plin de o mașină


Cookies