Lansat in 1966 in SUA, brand-ul VANS a reusit sa isi pastreze suprematia pe piata de imbracaminte, incaltaminte si accesorii de peste 50 de ani cu acelasi stil si atitudine relaxata ce surprinde stilul californian.
16 martie marcheaza deschiderea primului magazin sub numele “The Van Doren Rubber”, dupa numele fondatorilor Paul si James Van Doren. Initial, o pereche de pantofi costa cativa dolari, iar in prima zi de la deschiderea magazinului, VANS a avut 12 clienti care dupa ce si-au ales culoarea si modelul dorit, au fost rugati sa treaca in dupa amiaza acelei zile pentru a-si ridica incaltamintea. Cand au ajuns inapoi in magazin, cei doi frati au realizat ca nu au pastrat bani pentru a da rest clientilor, asa ca le-au dat clientilor pantofii si le-au cerut acestora sa revina a
doua zi pentru a-i plati. Toti cei 12 clienti au revenit si asa a decurs prima vanzare a companiei.
In 1970, datorita calitatii cauciucului folosit la fabricarea talpii, brand-ul a devenit preferatul skaterilor, iar in 1980, brand-ul a inceput sa creeze incaltaminte pentru BMX si snowboard devenind un concurent puternic pentru brand-urile de incaltaminte sport consacrate. In 2000, VANS s-a impus ca una dintre cele mai bune companii americane, iar actiunile de sprijinire a practicantilor de sporturi, a artistilor si popularitatea inregistrata in randul celebritatilor de la Hollywood l-a propulsat printre cele mai dezirabile brand-uri
in randul adolescentilor si tinerilor din intreaga lume.
In 2015, colectia de primavara-vara pune accent pe modelele clasice, continuand sa aduca un omagiu ADN-ului brand-ului! Cu toate acestea, se remarca prin colectii surprinzatoare si extravagante, ce ating zonele action sports, sport inspired, fashion si high-end, dedicate modelelor de pantofi ce au facut istorie! Era, Authentic, Sk-8Hi, Old Skool, Half Cab au primit o infuzie de culoare si de imprimeuri "funky-fresh".
Prin design-ului futurist, colectia LXVI vine in intampinarea preocuparii generatiei tinere pentru sport si miscare. Aceasta ofera un confort sporit si lejeritate prin materiale moderne. Colectiile capsula Classic Lites si Vulc Lites, aduc pantofilor sport cu forme iconice, un plus de flexibilitate, talpi usoare si confortabile.
Colectiile fashion pun accent pe imprimeuri florale (hawaiene, floarea soarelui, flori de camp), print-uri army si tribale, scrisuri, linii, buline si tinte.
Elemente (stele si dungi) inspirate din steagul SUA, grafisme si pete picturale, animale si pasari aduc un plus de extravaganta colectiei. La acestea se adauga colectiile realizate in colaborare cu artistii Zio Ziegler sau cu Liberty Fabrics.
16 martie marcheaza deschiderea primului magazin sub numele “The Van Doren Rubber”, dupa numele fondatorilor Paul si James Van Doren. Initial, o pereche de pantofi costa cativa dolari, iar in prima zi de la deschiderea magazinului, VANS a avut 12 clienti care dupa ce si-au ales culoarea si modelul dorit, au fost rugati sa treaca in dupa amiaza acelei zile pentru a-si
ridica incaltamintea. Cand au ajuns inapoi in magazin, cei doi frati au realizat ca nu au pastrat bani pentru a da rest clientilor, asa ca le-au dat clientilor pantofii si le-au cerut acestora sa revina a doua zi pentru a-i plati. Toti cei 12 clienti au revenit si asa a decurs prima vanzare a companiei.
In 1970, datorita calitatii cauciucului folosit la fabricarea talpii, brand-ul a devenit preferatul skaterilor, iar in 1980, brand-ul a inceput sa
creeze incaltaminte pentru BMX si snowboard devenind un concurent puternic pentru brand-urile de incaltaminte sport consacrate. In 2000, VANS s-a impus ca una dintre cele mai bune companii americane, iar actiunile de sprijinire a practicantilor de sporturi, a artistilor si popularitatea inregistrata in randul celebritatilor de la Hollywood l-a propulsat printre cele mai dezirabile brand-uri in randul adolescentilor si tinerilor din intreaga lume.
In 2015, colectia de primavara-vara pune accent pe modelele clasice, continuand sa aduca un omagiu ADN-ului brand-ului! Cu toate acestea, se remarca prin colectii surprinzatoare si extravagante, ce ating zonele action sports,
sport inspired, fashion si high-end, dedicate modelelor de pantofi ce au facut istorie! Era, Authentic, Sk-8Hi, Old Skool, Half Cab au primit o infuzie de culoare si de imprimeuri "funky-fresh".
Prin
design-ului futurist, colectia LXVI vine in intampinarea preocuparii generatiei tinere pentru sport si miscare. Aceasta ofera un confort sporit si lejeritate prin materiale moderne. Colectiile capsula Classic Lites si Vulc Lites, aduc pantofilor sport cu forme iconice, un plus de flexibilitate, talpi usoare si confortabile.
Colectiile fashion pun accent pe imprimeuri florale (hawaiene, floarea soarelui, flori de camp), print-uri army si tribale, scrisuri, linii, buline si tinte. Elemente (stele si dungi) inspirate din steagul SUA, grafisme si pete picturale, animale si pasari aduc un plus de extravaganta colectiei. La acestea se adauga colectiile realizate in colaborare cu artistii Zio Ziegler sau cu Liberty Fabrics.
Lansat in 1966 in SUA, brand-ul VANS a reusit sa isi pastreze suprematia pe piata de imbracaminte, incaltaminte si accesorii de peste 50 de ani cu acelasi stil si atitudine relaxata ce surprinde stilul californian.
Top 5 tendințe de fuste de toamnă pe care le vei vedea peste tot, potrivit stiliștilor
Elena Kadar21 noiembrie 2024Actualizat: 21 noiembrie 2024, 11:33