Designerul britanic Giles Deacon dezvaluie colectiile inspirate de produse de curatare si parfumare a hainelor

Designerul britanic Giles Deacon dezvaluie colectiile inspirate de produse de curatare si parfumare a hainelor

Giles Deacon dezvaluie doua noi colectii de haine concepute in exclusivitate pentru Ariel si Lenor Purtam doar 20% dintre hainele noastre in 80% din timp, prin urmare de ce nu purtam si restul hainelor?

 

Consultantul international de fashion al P&G, Giles Deacon, si-a dezvaluit in exclusivitate cele mai recente colectii de haine, in cadrul evenimentului P&G Future Fabrics: colectia „Dress for Yes” pentru Lenor si o colectie dedicata Ariel.
Giles Deacon: “Dupa un an de colaborare cu P&G Fabric Care am observat progresul vizibil realizat in materie de ingrijire a tesaturilor. Am petrecut mult timp alaturi de echipa din cadrul centrului de inovatie din Bruxelles si am observat progresul activitatii lor de acolo. Am fost inspirat de ceea ce pot face Ariel si Lenor pentru a garanta frumusetea hainelor mai mult timp.
Pentru aceasta noua colectie, m-am inspirat din tendinta la nivel macro pentru modele si tesaturi multi senzoriale. Fiind constient de faptul ca atat Ariel cat si Lenor au capacitatea de a pastra si proteja aceste tesaturi am inceput sa creez haine care evidentiaza tot ce este mai bun din fiecare produs.
Pentru Ariel, este vorba despre a crea o prima impresie de durata, despre culoare, incredere si impact. Pentru Lenor, mi-am dorit sa le inspir oamenilor increderea de a purta un articol de vestimentatie intreaga zi si de a se simti la fel de bine purtand acelasi articol la sfarsitul zilei, ca atunci cand au imbracat haina de dimineata.”
P&G Future Fabrics aduce impreuna experti de talie mondiala in moda si tesaturi intr-o sarbatoare a simturilor
P&G Fabric Care a dezvaluit in exclusivitate modul in care evolueaza pentru a se alinia tendintelor in moda multi-senzoriala si pentru a solutiona provocarea de a mentine frumusetea si longevitatea hainelor pentru consumatori. Evenimentul de anul acesta, P&G Future Fabrics, care a avut loc in Berlin si a fost dedicat produselor sale pentru ingrijirea tesaturilor, Ariel si Lenor, a adunat in acelasi loc un grup prestigios de experti in moda, tesaturi si psihologie umana pentru a aborda cele mai recente progrese in materie de tesaturi, precum si modul in care deciziile pe care le luam la nivel inconstient afecteaza perceptiile noastre asupra hainelor.
Discursul inaugural sustinut de John Turner, directorul departamentului de Cercetare& Dezvoltare al P&G s-a axat pe motivul pentru care oamenii isi schimba preferintele si perceptiile asupra hainelor. Turner a dezvaluit ca specialistii in fibre de la P&G au facut noi progrese in ceea ce priveste abordarea Fibre SCIENCE in 3 pasi: Curatare, Protejare si Intensificare, abordare care se concentreaza pe prelungirea si imbunatatirea proprietatilor multi-senzoriale ale tesaturilor care influenteaza perceptia oamenilor asupra hainelor lor: aspectul, senzatia si parfumul hainelor. Durata de viata a hainelor noastre este deseori scurtata deoarece aceste proprietati nu sunt mentinute corespunzator.
John Turner: “Dulapurile noastre sunt pline de haine, insa noi purtam doar 20% dintre acestea in 80% din timp, prin urmare de ce nu purtam si restul hainelor? De ce nu ne mai place un articol pe care am cheltuit bani castigati din greu? P&G cerceteaza ingrijirea tesaturilor dintr-o alta perspectiva pentru a afla raspunsul. Deschidem noi drumuri aplicand ultimele studii in stiinta cognitiva privind perceptia umana pentru a intelege DE CE respingem un articol vestimentar, precum si modul in care relatia noastra cu hainele se schimba in timp. Prin imbinarea acestor informatii cu expertiza dobandita Fibre SCIENCE, redefinim semnificatia ingrijirii tesaturilor pentru consumatori si hainele lor.”
Stiinta cognitiva se intalneste cu moda si tesaturile
Partenerul oficial renumit pentru anticiparea trendului in materie de tesaturi al P&G Future Fabrics, Première Vision, a deschis evenimentul cu o prezentare oferita de Associate Fashion Director, Sabine Le Chatelier referindu-se la moda ca la o experienta cu dimensiuni multi-senzoriale, ilustrand faptul ca tesaturile sunt mai mult decat vizuale – reprezinta o alchimie dintre aspect, senzatie si modul in care se manevreaza sau se comporta. Ea a dezvaluit si tendintele actuale la nivelul industriei in materie de inovatii in tesaturi si materiale in care imaginatia si tehnologia se combina pentru a crea articole senzoriale care pot fi spalate la masina, sunt usor de intretinut si sustenabile.
Aceasta tendinta in moda pentru tesaturi multi-senzoriale a fost explorata mai departe printr-o prezentare oferita de un recunoscut psiholog in stiintele cognitive, Dr. Lawrence Rosenblum, care a dezvaluit faptul ca ultimii ani de cercetare in psihologia perceptiilor au generat o „revolutie multi-senzoriala”, care arata ca simturile noastre se influenteaza reciproc in mod constant si au impact asupra preferintelor si starilor noastre mai mult decat realizam si deseori in moduri de care nu suntem constienti. Colaborarea dintre Dr. Rosenblum si P&G evidentiaza modul in care multitudinea de influente multi-senzoriale asupra experientelor noastre cu tesaturile pe care le purtam – ceea ce vedem, cum se simt la atingere, mirosul lor – au impact asupra relatiei pe care o avem cu hainele si asupra deciziei noastre finale de a imbraca un anumit articol vestimentar.

Consultantul international de fashion al P&G, Giles Deacon, si-a dezvaluit in exclusivitate cele mai recente colectii de haine, in cadrul evenimentului P&G Future Fabrics: colectia „Dress for Yes” pentru Lenor si o colectie dedicata Ariel. Giles Deacon: “Dupa un an de colaborare cu P&G Fabric Care am observat progresul vizibil realizat in materie de ingrijire a tesaturilor. Am petrecut mult timp alaturi de echipa din cadrul centrului de inovatie din Bruxelles si am observat progresul activitatii lor de acolo. Am fost inspirat de ceea ce pot face Ariel si Lenor pentru a garanta frumusetea hainelor mai mult timp.

Pentru aceasta noua colectie, m-am inspirat din tendinta la nivel macro pentru modele si tesaturi multi senzoriale. Fiind constient de faptul ca atat Ariel cat si Lenor au capacitatea de a pastra si proteja aceste tesaturi am inceput sa creez haine care evidentiaza tot ce este mai bun din fiecare produs. Pentru Ariel, este vorba despre a crea o prima impresie de durata, despre culoare, incredere si impact. Pentru Lenor, mi-am dorit sa le inspir oamenilor increderea de a purta un articol de vestimentatie intreaga zi si de a se simti la fel de bine purtand acelasi articol la sfarsitul zilei, ca atunci cand au imbracat haina de dimineata.”

P&G Future Fabrics aduce impreuna experti de talie mondiala in moda si tesaturi intr-o sarbatoare a simturilorP&G Fabric Care a dezvaluit in exclusivitate modul in care evolueaza pentru a se alinia tendintelor in moda multi-senzoriala si pentru a solutiona provocarea de a mentine frumusetea si longevitatea hainelor pentru consumatori. Evenimentul de anul acesta, P&G Future Fabrics, care a avut loc in Berlin si a fost dedicat produselor sale pentru ingrijirea tesaturilor, Ariel si Lenor, a adunat in acelasi loc un grup prestigios de experti in moda, tesaturi si psihologie umana pentru a aborda cele mai recente progrese in materie de tesaturi, precum si modul in care deciziile pe care le luam la nivel inconstient afecteaza perceptiile noastre asupra hainelor.

Citește și: Alimente bogate in B12. Surse de vitamina B12- catena.ro

Discursul inaugural sustinut de John Turner, directorul departamentului de Cercetare& Dezvoltare al P&G s-a axat pe motivul pentru care oamenii isi schimba preferintele si perceptiile asupra hainelor. Turner a dezvaluit ca specialistii in fibre de la P&G au facut noi progrese in ceea ce priveste abordarea Fibre SCIENCE in 3 pasi: Curatare, Protejare si Intensificare, abordare care se concentreaza pe prelungirea si imbunatatirea proprietatilor multi-senzoriale ale tesaturilor care influenteaza perceptia oamenilor asupra hainelor lor: aspectul, senzatia si parfumul hainelor. Durata de viata a hainelor noastre este deseori scurtata deoarece aceste proprietati nu sunt mentinute corespunzator.

John Turner: “Dulapurile noastre sunt pline de haine, insa noi purtam doar 20% dintre acestea in 80% din timp, prin urmare de ce nu purtam si restul hainelor? De ce nu ne mai place un articol pe care am cheltuit bani castigati din greu? P&G cerceteaza ingrijirea tesaturilor dintr-o alta perspectiva pentru a afla raspunsul. Deschidem noi drumuri aplicand ultimele studii in stiinta cognitiva privind perceptia umana pentru a intelege DE CE respingem un articol vestimentar, precum si modul in care relatia noastra cu hainele se schimba in timp. Prin imbinarea acestor informatii cu expertiza dobandita Fibre SCIENCE, redefinim semnificatia ingrijirii tesaturilor pentru consumatori si hainele lor.”

Stiinta cognitiva se intalneste cu moda si tesaturilePartenerul oficial renumit pentru anticiparea trendului in materie de tesaturi al P&G Future Fabrics, Première Vision, a deschis evenimentul cu o prezentare oferita de Associate Fashion Director, Sabine Le Chatelier referindu-se la moda ca la o experienta cu dimensiuni multi-senzoriale, ilustrand faptul ca tesaturile sunt mai mult decat vizuale – reprezinta o alchimie dintre aspect, senzatie si modul in care se manevreaza sau se comporta. Ea a dezvaluit si tendintele actuale la nivelul industriei in materie de inovatii in tesaturi si materiale in care imaginatia si tehnologia se combina pentru a crea articole senzoriale care pot fi spalate la masina, sunt usor de intretinut si sustenabile.

Citește și: Ce decizie au luat Culiță Sterp și Daniela Iliescu după ce s-au cununat! Artistul a făcut marele anunț: „În curând...”- kanald.ro

Citește și: De ce s-a spânzurat Iasmina la 14 ani. Vărul fetei a dezvăluit: "A fost pedepsită". Condusă pe ultimul drum cu melodii de jale- stirilekanald.ro

Aceasta tendinta in moda pentru tesaturi multi-senzoriale a fost explorata mai departe printr-o prezentare oferita de un recunoscut psiholog in stiintele cognitive, Dr. Lawrence Rosenblum, care a dezvaluit faptul ca ultimii ani de cercetare in psihologia perceptiilor au generat o „revolutie multi-senzoriala”, care arata ca simturile noastre se influenteaza reciproc in mod constant si au impact asupra preferintelor si starilor noastre mai mult decat realizam si deseori in moduri de care nu suntem constienti. Colaborarea dintre Dr. Rosenblum si P&G evidentiaza modul in care multitudinea de influente multi-senzoriale asupra experientelor noastre cu tesaturile pe care le purtam – ceea ce vedem, cum se simt la atingere, mirosul lor – au impact asupra relatiei pe care o avem cu hainele si asupra deciziei noastre finale de a imbraca un anumit articol vestimentar.

 



Citește și:

Fructe care te ajută să slăbești + fructe care îngrașă!

Cum trebuie ceapa depozitată corect și care este secretul pentru inelele perfecte de ceapă

Ce făcea Mihaela, partenera lui Silviu Prigoană, în timp ce el se stingea din viață

Băieții Adrianei Bahmuțeanu ar fi fost luați de Protecția Copilului, la o săptămână de la moartea lui Silviu Prigoană. Eduard și Maximus, scoși din casa tatălui lor în urmă cu câteva ore?

EXCLUSIV! Cum va arăta ediția aniversară UNTOLD 2025? Edy Chereji: „Va fi fără îndoială cea mai impresionantă de până acum”. Cât costă biletele?

Mesajul postat de Adriana Bahmuțeanu, cu doar o zi înainte de moartea lui Silviu Prigoană: „Dacă ceva îți face rău...”

Cine este și câți ani are Gizem Sevim, care joacă rolul Leyla, în serialul Inimă rebelă! Iată la ce schimbare uluitoare de look a recurs carismatica actriță după încheierea filmărilor

"Nu vorbește, nu știu dacă aude sau vede" Viața lui Răducu s-a schimbat radical, după ce a fost implicat într-un accident. Tânărul de 18 ani a fost lovit în plin de o mașină