În ediția de duminică a emisiunii “40 de întrebări cu Denise Rifai”, difuzată imediat după “Insula de 1 milion”, la Kanal D, telespectatorii vor putea afla cum a ajuns Denisa Tănase o femeie de afaceri de succes, dar și ce piedici a întâmpinat aceasta în cariera artistică și viața de antreprenor.
Denisa Tănase a cunoscut celebritatea ca “Denisa de la Bambi”, pe când avea doar 12 ani. “Bambi”, formația muzicală formată din Denisa și sora ei, Raluca, a luat ființă în anul 2000. Melodia “Doi ochi căprui” a fost fredonată ani la rând de fanii trupei.
În 2018, spre surprinderea și reticența familiei, Denisa Tănase a lansat în online o afacere cu parfumuri. În prezent, deține peste 60 de magazine în țară și în străinătate și înregistrează cifre de afaceri impresionante.
Citește și: Ce sa puneti in geanta de maternitate? Elemente esentiale pentru momentul nasterii- catena.ro
“ V ă deranjează când vă strigă lumea pe stradă <Bambi>?”, “Câte broaște ați sărutat până l-ați întâlnit pe prinț?”, “Ați mai fi reușit fără ajutorul soțului?”, “Ce ați învățat din primul eșec în afaceri?”, “Este Dubai acasă pentru dvs.?”,
Prin intermediul celor 40 de întrebări adresate în ediția de duminică a emisiunii moderată de Denise Rifai, la Kanal D, telespectatorii vor afla care sunt <notele de vârf> ale carierei și vieții personale ale Denisei Tănase.