Sâmbătă, 16 septembrie, emisiunea de călătorii ”ROventura” a poziționat Kanal D pe primul loc în preferințele românilor, în rândul publicului comercial și la nivelul întregii țări, conform datelor furnizate de Kantar Media România.
Astfel, în intervalul orar 14:45 – 16:00, ediția de sâmbătă, 16 septembrie, a emisiunii “ROventura” a poziționat stația TV Kanal D pe primul loc în topul televiziunilor din România, acumulând 2,3% rating și 17,6% cotă de piață, pe targetul comercial (21-54 Național ABCD), și 2,7% rating și 14,4% cotă de piață, în rândul publicului din întreaga țară (target Național).
O medie de 462.000 de telespectatori au urmărit ieri Kanal D în intervalul sus menționat, minutul de aur fiind înregistrat la 14:45, când 769.000
Emisiunea de călătorii “ROventura”, prezentată de George Mihai și Andreea Străvoiu, poate fi urmărit ă în fiecare sâmbătă de la ora 15:00, numai la Kanal D!
Audiente target Comercial
21-54 National ABCD |
||||
|
Channels |
Rtg% |
Rtg(000) |
Share |
1 |
Kanal D |
2.3 |
144 |
17.6 |
2 |
Pro TV |
1.8 |
112 |
13.6 |
3 |
Antena 1 |
1.3 Citește și: Ce sa puneti in geanta de maternitate? Elemente esentiale pentru momentul nasterii- catena.ro |
81 |
9.8 |
4 |
DigiSport 1 |
0.8 |
49 |
5.9 |
5 |
Digi 24 |
0.5 |
35 |
4.2 |
Audiente target National
National +g |
||||
|
Channels |
Rtg% |
Rtg(000) |
Share |
1 |
Kanal D |
2.7 |
462 |
14.4 |
2 |
Antena 1 |
1.9 |
322 |
10.0 |
3 |
Pro TV |
1.6 |
279 |
8.7 |
4 |
Romania TV |
1.3 |
233 |
7.2 |
5 |
Antena 3 CNN |
0.9 |
160 |
5.0 |