Maurice Munteanu a discutat într-un interviu pentru ego.ro despre piesele vestimentare de la second-hand, mai precis despre magazinele la mâna a doua, dar și despre hainele vintage. Acesta este total de acord, susținând aceste „fenomene”.
Maurice Munteanu a susținut întotdeauna mișcările făcute de noua generație. Mulți oameni oferă o atenție sporită acum la piesele pe care decid să le poarte, alegând și haine second hand, brandurile renumite începând deja să facă diverse schimbări.
„Asta este o chestie foarte pozitivă, sunt de acord cu treaba asta, este o mișcare înțeleaptă. La Londra să știi că sunt foarte multe brand-uri, inclusiv brand-urile pe care eu le port de ani de zile, printre care Margaret Howell, care nu mai aruncă piesele din colecții, cum fac cei de la Chanel de exemplu, iar asta
Citește și: Ce cantitate de lapte consuma un bebelus? Tabel cantitate lapte bebelusi- catena.ro
Totodată, numeroși oameni obișnuiesc să facă o confuzie în momentul în care vorbesc despre piesele vechi. Maurice Munteanu a dezvăluit care este diferența dintre vintage și second hand, explicând că o piesă vintage o să fie recunoscută în mulțime. Astfel, acesta a precizat care sunt condițiile pentru ca o piesă să fie considerată vintage.
„Este o diferență destul de mare între second hand și vintage.
Vintage-ul este o piesă care, la vremea ei, a însemnat ceva. Nu neapărat că avea o semnătură de designer, dar, care, la vremea ei, în urmă cu 15 sau 20 ani, căci o piesă, ca să fie vintage, trebuie să treacă minim 15 ani, trebuie să fi însemnat ceva, să fi avut un tipar special, să fi fost o piesă mai statement, dintr-un material mai special. Nu neapărat brand-ul, cât mesajul pe care îl trimitea.
Citește și: Șoșoacă despre Călin Georgescu: E un...- stirilekanald.ro
Maurice Munteanu, despre ce se poartă în această perioadă
Maurice a mai fost întrebat despre hainele care se poartă și sunt la modă în această perioadă, iar acesta a discutat despre piesele vestimentare care nu ar trebui să se afle în garderoba unei femei. Așadar, printre ele se află și rochiile din dantelă de plastic, piesele cu prea mult logo la vedere, care fac parte dintr-o tendință cunoscută drept logomania, care ar trebui să fie purtate cu măsură.
„Ar trebui să scăpăm de rochiile de seară ultra depășite, demodate. Mă refer la rochiile de nuntă, de nașă, din dantelă de plastic, cu aplicații nefericite și așa mai departe. E mult spus că le-aș interzice, nu vreau să interzic nimic, nimănui. Dar aș fi mult mai atent cu femeile care îmi cer sfatul și care tind către zona aia. Chiar mi s-a întâmplat recent, nu mai cred nici în piesele cu prea mult logo la vedere, indiferent că se poartă, că le vedem pe Instagram sau social media. Mi se pare că tot show off-ul acesta ar trebui să dispară ușor, ușor. Nu glamour-ul, atenție! Show off-ul. Este o diferență foarte mare între glamour, extravaganță și show off. Nu au nicio legătură, de fapt. Asta ar face bine și unor cetățeni care nu își permit un gen de brand-uri și așa mai departe. Mai cu seamă, când ești vedetă sau când ești urmărit de foarte mulți care se simt frustrați sau ce știu eu. Consider că ar trebui ca oamenii să fie mult mai responsabili când vine vorba de treaba asta și de cât arată în social media, începând de la vacanțe și până la ceasuri, genți și așa mai departe. Dacă nu o faci cu măsură, poți să dai ușor în vulgar.”, a încheiat Maurice Munteanu.