Se spune ca nu poti sa le ai pe toate, si cariera si viata sociala! Uite cateva sfaturi care te vor ajuta sa mentii un echilibru intre cele doua.
Traseaza limite in ceea ce priveste munca in timpul liber. Incearca sa te bucuri de weekend-uri si sa nu mai verifici e-mailul din jumatate in jumatate de ora. De asemenea incearca sa iti faci un obicei si sa stai doar o data pe saptamana, pana tarziu la munca. Daca ti se pare prea mult, fa aceste schimbari doar pe termen scurt. Vei vedea ca te vei obisnui cu ele si le vei aplica mereu.
Cand ai un program incarcat nu iti sacrifici doar prietenii sau familia. Renunti si la timpul tau liber de relaxare. Specialistii spun ca ai mare nevoie de vacante pentru a da randament la munca. Daca simti ca nu iti permiti sa lipsesti o perioada indelungata de la birou, incearca ideea unui weekend prelungit.
Citește și: Alimente bogate in B12. Surse de vitamina B12- catena.ro
Oamenii au tendinta sa creada ca sunt indispensabili si ca in lipsa lor totul se poate prabusi.
Prioritizeaza-ti activitatile. Poate in unele zile este mai important sa termini un proiect pe care trebuie sa il prezinti sefului insa cu siguranta asta nu se intampla in fiecare zi.