Intr-un sezon in care se pune accentul pe stilul stradal si sport, nu mai este nicio surpriza ca logo-urile si sloganurile au inceput sa se regaseasca din ce in ce mai des pe piesele de imbracaminte.
Outfit DKNY la Saptamana Modei de la Paris Mesajele unice si subtile sunt cele care denota bun gust si sunt la mare cautare.
" Poarta-ti gandurile pe manseta", spune Calgarty Avansino, editor Vogue UK. "Nu am mai vazut atatea litere si cuvinte pe haine din anii '80", continua acesta.
Citește și: Alimente bogate in B12. Surse de vitamina B12- catena.ro
Designerii au inceput sa-si consulte dictionarele de brand pentru a adauga elemente scumpe colectiilor. Louis Vuitton, Dior, Sister By Sibling si Alexander Wang sunt doar cateva dintre casele de moda care au adaugat cuvinte pieselor vestimentare.
Ashih a colaborat cu Coca-Cola, in timp ce Kenzo a inclus motto-uri etice.Topurile cu imprimeu merg de minune cu fuste de tip de creion sau jeans cu talie inalta, pentru a scoate mesajul mai bine in evidenta. Cu cat spui mai putin, cu atat mai bine.