Desi produsele promovate de vedete au sanse mai mari sa devina cunoscute si apreciate, se pare ca in privinta alegerii parfumurilor femeile sunt mai influentate de miros, decat de vedetele cu care brandurile isi asociaza imaginea.
Un studiu realizat de Total Beauty Media Group, a scos la iveala faptul ca mostrele de parfum si testerele din magazine sunt cele care conteaza cel mai mult in luarea deciziei cumpararii unui parfum.
Total Beauty a chestionat mai bine de 480 de femei, dintre care 59% au spus ca cel mai important este cum miroase un parfum, si mostrele pe care le incearca. Chiar daca economia este nesigura, femeile sunt dispuse sa plateasca pentru un parfum bun.
Citește și: Alimente bogate in B12. Surse de vitamina B12- catena.ro
“Este fascinant ca 40% dintre femei cu un venit sub 88265.00 lei pe an au cheltuit mai mult 529.59 lei pe un parfum in ultimele 12 luni”, a spus Ethelbert Williams, directorul de marketing Total Beauty Media Group.
In ceea ce priveste femeile bogate,18% dintre ele sunt mai atrase sa cumpere parfumuri cand primesc un cadou gratuit impreuna cu achizitia. Ele sunt si de doua ora mai influentate de vedetele care promoveaza parfumul, atunci cand fac o alegere.
Sursa: www.fashionavecpassion.ro