“Furtuna pe Bosfor” si “WOWBiz”, in topul preferintelor romanilor

“Furtuna pe Bosfor” si “WOWBiz”, in topul preferintelor romanilor
“Furtuna pe Bosfor” si “WOWBiz”, in topul preferintelor romanilor

Marti, Kanal D s-a pozitionat pe primul loc in topul televiziunilor din Romania cu serialul “Furtuna pe Bosfor”.

 

Serialul a fost urmarit de peste un milion si jumatate de telespectatori la nivel national, pe intreaga durata de difuzare.
Pe tronsonul orar 20:00 – 22:35, Kanal D s-a clasat pe primul loc pe targetul National si All Urban, si pe locul doi pe segmental Comercial, conform datelor furnizate de Kantar Media.
Aseara, in intervalul orar mentionat mai sus, Kanal D a inregistrat 8.4%
rating si 16,7% cota de piata, pe targetul All Urban, 8.3% rating si 16,3% cota de piata, pe targetul National, si 5.3% rating si 12,7% cota de piata, pe targetul Comercial. O medie de 1.529.000 de romani urmareau aseara Kanal D. In minutul de aur, atins la 21:05, productia a strans in fata micilor ecrane peste 1.8 milioane (1.817.000) de telespectatori.
Kanal D si-a mentinut aseara pozitia de lider de audienta la nivel national si in intervalul orar 20:00 – 24:00, pe durata difuzarii serialului turcesc “Furtuna pe Bosfor” si late night show-ului “WOWBiz”.
In acest tronson orar, Kanal D a inregistrat 6.6% rating si 15,0% cota de piata, pe targetul National. In ceea ce priveste segmental All Urban si Comercial, Kanal D s-a pozitionat pe locul doi in topul televiziunilor din Romania cu 4.4% rating si 11.4% cota de piata (pe Comercial), si 6.6% rating si 14,6% cota de piata (pe All Urban).

Serialul a fost urmarit de peste un milion si jumatate de telespectatori la nivel national, pe intreaga durata de difuzare. 



Pe tronsonul orar 20:00 – 22:35, Kanal D s-a clasat pe primul loc pe targetul National si All Urban, si pe locul doi pe segmental Comercial, conform datelor furnizate de Kantar Media. 

Aseara, in intervalul orar mentionat mai sus, Kanal D a inregistrat 8.4% rating si 16,7% cota de piata, pe targetul All Urban, 8.3% rating si 16,3% cota de piata, pe targetul National, si 5.3%
rating si 12,7% cota de piata, pe targetul Comercial. O medie de 1.529.000 de romani urmareau aseara Kanal D. In minutul de aur, atins la 21:05, productia a strans in fata micilor ecrane peste 1.8 milioane (1.817.000) de telespectatori. 

Kanal D si-a mentinut aseara pozitia de lider de audienta la nivel national si in intervalul orar 20:00 – 24:00, pe durata difuzarii serialului turcesc “Furtuna pe Bosfor” si late night show-ului “WOWBiz”.
In acest tronson orar, Kanal D a inregistrat 6.6% rating si 15,0% cota de piata, pe targetul National. In ceea ce priveste segmental All Urban si Comercial, Kanal D s-a pozitionat pe locul doi in topul televiziunilor din Romania cu 4.4% rating si 11.4% cota de piata (pe Comercial), si 6.6% rating si 14,6% cota de piata (pe All Urban).

Citește și: Ce cantitate de lapte consuma un bebelus? Tabel cantitate lapte bebelusi- catena.ro

 



Citește și:

Regim alimentar ulcer gastric + rețete simple

Activitățile pe care le face Cristina Bâtlan pentru o viață fericită: „Relaţiile toxice, sursele de știri negative, conflictele inutile le elimin.”

Imaginile au devenit virale! Maria Băsescu, în tinerețe! Aparițiile i-au lăsat pe toți fără cuvinte FOTO

Nelson Mondialu', afirmație șocantă după nunta fiului său: „Liana nu e nevasta mea”

Medana, actuala soție a lui Alin Oprea, mesaj subtil dupa acuzațiile Larisei Uță: "Copiii lui! “Biologici” sau nu, nici nu contează..."

VIDEO Care este relația dintre Alin Oprea și copiii săi în acest moment? „Ei demonstrează în orice poziție cât de apropiați și cât de susținători sunt pentru mama lor.”

Rebecca izbucnește în lacrimi, din cauza lui Antoni! „Mă amenință. Mă jignește”. Reacția neașteptată a concurentului de la „Casa iubirii”: „Nu e prima oară când o face”

Ultimul mesaj lăsat de secretara-șefă de la Universitatea de Medicină din București, găsită fără viață în lacul Pantelimon


Cookies