Actrita Gwyneth Paltrow, care a lansat in 2008 site-ul de lifestyle Goop, va folosi marca online si pentru lansarea, in 2015, a unei linii de produse vestimentare.
Actrita in varsta de 42 de ani, care a mai colaborat la o serie de creatii vestimentare cu designeri ca Michael Kors, Stella McCartney si Matthew Williamson, a anuntat ca doreste sa lanseze anul viitor o colectie vestimentara proprie, sub marca Goop, scrie MEDIAFAX.
Colaborarea dintre Paltrow si designeri de moda faimosi va continua insa, doua proiecte separate legate de moda incluzand creatii ale Stellei McCartney si ale creatoarei de origine belgiana Diane von Furstenberg.
Gwyneth Paltrow a angajat-o pe Lisa Gersh, fosta sefa a companiei Marthei Stewart, Martha Stewart Living, pentru dezvoltarea brandului propriu, Goop, descriind-o pe Gersh drept "un lider vizionar".
"(Lisa Gersh, n.r.) Este persoana perfecta pentru a construi pe baza solida pe care am creat-o deja la Goop si pentru a diversifica oportunitatile de a furniza energia pozitiva transmisa de Goop clientilor nostri, prin ceea ce citesc, ce incearca, ce cumpara si cum traiesc", a spus Paltrow.
Actrita doreste ca in urmatorul an si jumatate site-ul sau sa devina unul care va livra produse la nivel mondial, dupa ce in iunie a mutat sediul companiei de la Londra la Los Angeles.
Actrita in varsta de 42 de ani, care a mai colaborat la o serie de creatii vestimentare cu designeri ca Michael Kors, Stella McCartney si Matthew Williamson, a anuntat ca doreste sa lanseze anul viitor o colectie vestimentara proprie, sub marca Goop, scrie MEDIAFAX.
Colaborarea dintre Paltrow si designeri de moda faimosi va continua
insa, doua proiecte separate legate de moda incluzand creatii ale Stellei McCartney si ale creatoarei de origine belgiana Diane von Furstenberg.
Gwyneth Paltrow a angajat-o pe Lisa Gersh, fosta sefa a companiei Marthei Stewart, Martha Stewart Living, pentru dezvoltarea brandului propriu, Goop, descriind-o pe Gersh drept "un lider vizionar".
" (Lisa Gersh, n.r.) Este persoana perfecta pentru a construi pe baza solida pe care am creat-o deja la Goop si pentru a diversifica oportunitatile de a furniza energia pozitiva transmisa de Goop clientilor nostri, prin ceea ce citesc, ce incearca, ce cumpara si cum traiesc",
a spus Paltrow.
Actrita doreste ca in urmatorul an si jumatate site-ul sau sa devina unul care va livra produse la nivel mondial, dupa ce in iunie a mutat sediul companiei de la Londra la Los Angeles.
Citește și: Ce cantitate de lapte consuma un bebelus? Tabel cantitate lapte bebelusi- catena.ro