Afisele unei campanii publicitare pentru un brand de produse electronice, a carei protagonista este Heidi Klum, au fost interzise de autoritaţile din Las Vegas, care considera ca imaginile respective sunt "prea sexy" pentru a fi afisate in public.
Reclamele, care prezinta unele dintre cele mai populare produse ale brandului de produse electronice Sharper Image, conţin imagini in care Heidi Klum, in varsta de 41 de ani, apare sumar imbracata sau chiar goala, alaturi de sloganuri cu tenta sexuala, precum "Ce-o ţine ocupata, la dus, pe Heidi Klum?" ("What keeps Heidi Klum busy in the shower?") si "Ce o starneste pe Heidi Klum?" ("What turns Heidi Klum on?").
Campania a inregistrat un succes urias in marile orase din Statele Unite, precum New York si Los Angeles, dar un purtator de cuvant al McCarren International Airport, din Districtul Clark, in Las Vegas, unde afisele au fost interzise, a declarat ca imaginile provocatoare incalca reglementarile locale privind fotografiile care prezinta sanii unei femei.
Reglementarile spun ca orice imagine "care prezinta sanii unei femei acoperiţi cu mai puţin decat un material total opac sau care prezinta orice porţiune a sanilor de mai jos de sfarcuri" nu poate fi afisata in
spaţii publice.
In ciuda problemelor de la Las Vegas, un purtator de cuvant al Sharper Image a declarat ca imaginile sunt "de bun gust" si" frumoase" si nu ar trebui deloc interpretate ca fiind "nepotrivite".
"Suntem socaţi ca, dintre toate locurile, reclamele Sharper Image cu Heidi Klum au fost interzise tocmai la Las Vegas", a spus directorul de marketing al companiei, Dari Marder.
"Credem ca aceasta campanie este de bun-gust, frumoasa si, desi este sexy, nu este deloc nepotrivita. Reacţiile primite legat de aceasta campanie, pana acum, au fost minunate, si aceasta se desfasoara acum pe mai multe suporturi, fara niciun fel de probleme", a mai spus Marder.
Heidi Klum a declarat, cu cateva luni in urma, pe cand realiza fotografiile pentru campanie, ca pentru ea, cu cat i se cere sa pozeze mai puţin imbracata sau chiar goala, cu atat ii place mai mult sa participe la sedinte foto.
"Ma simt cel mai sexy, ca sa fiu sincera, cand pozez, mai ales cand am cat mai puţine haine pe mine", a declarat Heidi Klum pentru Us Weekly.
Reclamele, care prezinta unele dintre cele mai populare produse ale brandului de produse electronice Sharper Image, conţin imagini in care Heidi Klum, in varsta de 41 de ani, apare sumar imbracata sau chiar goala, alaturi de sloganuri cu tenta sexuala, precum "Ce-o ţine ocupata, la dus, pe Heidi Klum?" ("What keeps Heidi Klum busy in the shower?") si "Ce o starneste pe Heidi Klum?" ("What
turns Heidi Klum on?").
Campania a inregistrat un succes urias in marile orase din Statele Unite, precum New York si Los Angeles, dar un purtator de cuvant al McCarren International Airport, din Districtul Clark, in Las Vegas, unde afisele au fost interzise, a declarat ca imaginile provocatoare incalca reglementarile locale privind fotografiile care prezinta sanii unei femei.
Reglementarile spun ca orice imagine "care prezinta sanii unei femei acoperiţi cu mai puţin
decat un material total opac sau care prezinta orice porţiune a sanilor de mai jos de sfarcuri" nu poate fi afisata in spaţii publice.
In ciuda problemelor de la Las Vegas, un purtator de cuvant al Sharper Image a declarat ca imaginile sunt "de bun gust" si" frumoase" si nu ar trebui deloc interpretate ca fiind "nepotrivite".
" Suntem socaţi ca, dintre toate locurile, reclamele Sharper Image cu Heidi Klum au fost interzise tocmai la Las Vegas", a spus directorul de marketing al companiei, Dari Marder.
"Credem ca aceasta campanie este de bun-gust, frumoasa si, desi este sexy, nu este deloc nepotrivita. Reacţiile primite legat de aceasta campanie, pana acum, au fost minunate, si aceasta se desfasoara acum pe mai multe suporturi, fara niciun fel de probleme", a mai spus Marder.
Heidi Klum a declarat, cu cateva luni in urma, pe cand realiza fotografiile pentru campanie, ca pentru ea, cu cat i se cere sa pozeze mai puţin imbracata sau chiar goala, cu atat ii place mai mult sa participe la sedinte foto.
"Ma simt cel mai sexy, ca sa fiu sincera, cand pozez, mai ales cand am cat mai puţine haine pe mine", a declarat Heidi Klum pentru Us Weekly.
Afisele unei campanii publicitare pentru un brand de produse electronice, a carei protagonista este Heidi Klum, au fost interzise de autoritaţile din Las Vegas, care considera ca imaginile respective sunt "prea sexy" pentru a fi afisate in public.
Cum trebuie ceapa depozitată corect și care este secretul pentru inelele perfecte de ceapă
Diana Puiu21 noiembrie 2024Actualizat: 21 noiembrie 2024, 17:43