Pentru al 5-lea an consecutiv, castigatorii MIXX Awards au fost cunoscuti in cadrul unei gale orgaizate in prima zi de ICEEfest.
Pentru editia din acest an, Ilia Uvarov a avut calitatea de Presedinte al Juriului, ca de fiecare data in componenta internationala. Ilia este Group Creative Director@ R/GA London, una dintre cele mai importante agentii internationale atat din punct de vedere clienti cat si campanii derulate/ premii castigate.
Marele premiu al editiei de anul acesta a revenit agentiei MullenLowe Profero pentru campania My Heartbeats a clientului Orange.
Acestea sunt celelalte premii MIXX Awards 2016:
Citește și: Alimente bogate in B12. Surse de vitamina B12- catena.ro
- Best Performance Campaign: Ikea Electronic Purchase& Delivery/ Media Investment/ Ikea
- Best Native Advertising Campaign: Ursus Cooler/ Media Investment/ Ursus
- Best Mobile Branded App: My Mobile Mobile App/ Centrade- Cheil/ Enel
- Best Video Campaign Prize: ChefExperience/ V8 Interactive/ Staropramen
- Best Content Marketing Project: Eu sunt 12/ First Content Studio/ Bergenbier
- Best Digital PR Campaign: Visit Bogata/ Kinecto/ Bogata Town Hall
- Best Social Media Campaign: The Kilometers bank/ Geometry Global/ Ponderas
- Best Interactive Experience: My Heartbeats/ MullenLowe Profero/ Orange
- Most Experimental& Innovative Campaign: The Lenovo Hunger Eliminator Button/ Digital Star/ Lenovo
Juriul
MIXX Awards e singurul concurs dedicat 100% campaniilor digitale. Se organizeaza in 16 tari la nivel mondial iar jurizarea se face dupa criterii si licenta internationala( IAB- Interactive Advertising Bureau).
Castigatorii fiecarei editii sunt anuntati in reteaua europeana a IAB si sunt nominalizati automat pentru participare la IAB MIXX Awards Internationa l si IAB MIXX Awards Europe
In
ICEEfest- Interactive Central and Eastern Europe Festival- se desfăşoară în Bucureşti, pe 9&10 iunie.