Brandul Nestlé Fitness lanseaza in luna octombrie o noua campanie de lupta impotriva cancerului de san.
Campania #HandsOn incurajeaza femeile sa-si verifice singure sanii o data pe luna pentru detectarea in faza incipenta a cancerului de san. Campania face parte dintr-o initiativa globala a brandului Nestlé Fitness, care este dedicata cresterii gradului de constientizare a cancerului de san.
In cadrul campaniei, se lanseaza un nou video http://on.fb.me/1UJ7dOu care surprinde de cate ori femeile isi verifica telefoanele mobile pe tot parcursul zilei, dar uita de cele mai multe ori de cea mai importanta verificare periodica – cea care ar putea sa le salveze viata – examinarea sanilor.
"Campania cu tema #HandsOn din acest an se doreste a fi un nou semnal pentru toate femeile si, totodata, o invitatie de a lupta impreuna impotriva cancerului de san. Prin participarea la crosul Casiopeea cu tema „Invingatorii poarta roz”, ajutam femeile care au nevoie de proteze mamare, si, de asemenea, dorim sa le incurajam sa se auto-examineze si sa lupte pentru diagnosticarea precoce a cancerului
Citește și: Ce cantitate de lapte consuma un bebelus? Tabel cantitate lapte bebelusi- catena.ro
Cancerul
„Ne bucuram ca si anul acesta prin parteneriatul cu Nestlé Fitness vom ajuta mai multe femei sa lupte impotriva cancerului de san.
Mai multe informatii despre campania #HandsOn sunt disponibile pe pagina de Facebook Nestlé Fitness si pagina de brand https://nestle-fitness.com/ro/, iar detalii despre crosul Casiopeea gasiti pe www.casiopeea.org.