Pe intreaga durata a zilei, pe segmentul de public National, statia s-a clasat pe pozitia secunda.
In luna iunie, programele difuzate de Kanal D pe intreaga durata a zilei au pozitionat postul pe locul doi la nivelul intregii tari, cu 2,2 puncte de rating si 11,2% cota de piata, conform datelor furnizate de Kantar Media.
Continutul de calitate oferit telespectatorilor Kanal D s-a regasit si in audientele inregistrate pe intreaga luna iunie, pe segmentul de public National, in Prime Time 20:00 – 24:00, statia ocupand prima pozitie in clasamentul televiziunilor din Romania, cu 6,2% rating si 17,3% cota de piata.
Kanal D, locul doi pe targetul All Urban si Comercial
Tot in luna iunie, la nivel All Urban, Kanal D s-a clasat pe locul doi in topul televiziunilor din Romania, atat pe tronsonul orar 18:00 – 24:00 (cu 4,2% rating si 12,6% cota de piata), cat si pe 20:00-24:00 (5,4% rating si
Luna iunie a adus audiente spectaculoase pentru Kanal D, in Prime Time (20:00 – 24:00), la nivelul publicului comercial. Astfel, postul TV s-a clasat pe locul doi, inregistrand 4,1% rating si 14,4% cota de piata.