Philippe Suchard, un pasionat ciocolatier elvetian, care si-a propus sa faca ciocolata accesibila tuturor, si-a deschis prima ciocolaterie in 1825.
In 1901 s-a nascut legendara marca Milka – o tableta de 100 g invelita in hartie mov, cu un peisaj alpin si o vacuta. Numele a fost creat prin alaturarea a doua cuvinte esentiale pentru produs: milch (lapte) si kakao (cacao). De atunci, tot mai multi oameni s-au indragostit pur si simplu de „cea mai fina ciocolata cu lapte din Alpi”.
Vacuta mov a fost creata in 1972 si de atunci a devenit unul dintre simbolurile de marca cele mai iubite si mai celebre din lume.
Culoarea mov este elementul vizual cel mai puternic al ciocolatei, fiind inregistrata ca marca cromatica.
Gustul fin este atuul cel mai de pret al ciocolatei si principalul element de diferentiere a marcii. Aceasta experienta iti trezeste natura tandra, deoarece „fericirea se instaleaza atunci cand ciocolata incepe sa se topeasca in gura”.
Citește și: Ce sa puneti in geanta de maternitate? Elemente esentiale pentru momentul nasterii- catena.ro