Joi, 9 februarie, Kanal D a fost lider incontestabil in audiente, cu Stirile Kanal D, editia de la ora 12:00, pe toate segmentele de public monitorizate, conform Kantar Media Romania.
Sute de mii de romani au ales postul Kanal D, pentru a-si insusi portia de informatie relevantă, din cadrul Stirilor Kanal D, editia de pranz, prezentata de Ilinca Obădescu.
Astfel, in intervalul 12:00-13:00, Kanal D a acumulat 2,4% Rating si 15,9% cota de piata, pe targetul Comercial, 3,1% Rating si 14,8% cota de piata, pe targetul National, si 2,2% rating si 11,7% cota de piata, target All Urban.
O medie de peste 532.000 de telespectatori din intreaga Romanie au urmarit joi Stirile Kanal D, in intervalul mai sus mentionat, minutul de aur fiind inregistrat la 12:00, cand 608.000 de privitori s-au aflat in fata televizoarelor, urmarind editia de pranz a buletinului informativ de la Kanal D.
Citește și: Alimente bogate in B12. Surse de vitamina B12- catena.ro
Audiente Target Comercial