În cea de-a treia zi de Paști, marți, 4 mai, Kanal D a fost lider absolut de audiență, cu emisiunea “Teo Show”, pe toate targeturile monitorizate, conform datelor furnizate de Kantar Media România.
"Teo Show", emisiunea prezentată de Teo Trandafir și Bursucu, de luni până vineri, de la ora 15:00, la Kanal D, se numără printre cele mai urmărite emisiuni din România.
Ieri, în intervalul orar 15:00 – 17:00, Kanal D s-a poziționat pe prima pozitie în topul televiziunilor din România, pe toate targeturile monitorizate, stația TV acumulând un rating de 3,8% și 16,9% cotă de piață, la nivelul întregii țări, 2,1% puncte de rating și 15,8% cotă de piață, în rândul publicului comercial, și 3,2% puncte de rating și 14,0% cotă de piață, în rândul publicului de la orașe, conform Kantar Media România.
Minutul de aur, înregistrat la 15:01, a adunat în fața micilor ecrane 678.000 de telespectatori. În medie, în fiecare minut al difuzării, show-ul a fost urmărit, în intervalul mai sus menționat, de 879.000 de fani ai emisiunii din întreaga țară.
Citește și: Ce sa puneti in geanta de maternitate? Elemente esentiale pentru momentul nasterii- catena.ro
Audiente Target National