Românii au prins gustul exercițiilor de vocabular, ediția de aseară a emisiunii “Jocul cuvintelor cu Dan Negru” a plasat, din nou, Kanal D pe primul loc în topul televiziunilor din România.
Cel mai simplu și ușor de înțeles quiz show din istoria televiziunii mondiale a poziționat Kanal D pe primul loc în audiențe, atât în ceea ce privește targetul Național, cât și cel All Urban.
Conform datelor furnizate de Kantar Media, emisiunea prezentată de Dan Negru a acumulat o cotă de piață de 19% în rândul publicului din întreaga țară și peste 19% în rândul publicului de la orașe.
Aseară, în intervalul 22:30 – 24:00, Kanal D a fost lider de piață cu “Jocul cuvintelor cu Dan Negru”, înregistrând 5.8 puncte de rating și 19,4% cota de piață, pe targetul All Urban, și 5.6 puncte de rating și 19,0% cota de piață, pe targetul Național.
Citește și: Ce cantitate de lapte consuma un bebelus? Tabel cantitate lapte bebelusi- catena.ro
Ediția de aseară a emisiunii prezentată de Dan Negru a fost urmărită de o medie de aproape un milion (982.000) de români din întreaga țară, în fiecare minut al difuzării. În minutul de aur, atins la 22:30, peste un milion și jumătate de telespectatori (1.542.000) așteptau să între în “jocul cuvintelor”.
În ceea ce privește audiența pe întreg parcursul zilei, Kanal D s-a clasat pe locul doi, pe 2 categorii de public, cu programele difuzate joi.
Conform datelor furnizate de Kantar Media, Kanal D a ocupat poziția secundă, pe targetul Național și All Urban, cu emisiunile difuzate ieri.Matinalul “Dimineața cu noi”, “Știrile Kanal D”, reality-ul “Casa iubirii”, “În căutarea adevărului”, serialul “Mă numesc Zuleyha” și “Jocul cuvintelor cu Dan Negru” s-au aflat printre preferințele telespectatorilor din România, poziționând astfel stația pe podiumul audiențelor.
Ieri, pe întreaga perioadă a zilei, Kanal D s-a clasat pe locul doi, cu 1.9
puncte de rating și 12,1% cota de piață, pe targetul All Urban, și 2.2 puncte de rating și 13,3% cota de piață, pe targetul Național.