#Pe targetul Comercial, emisiunea prezentata de Andreea Mantea a înregistrat o cotă de piață de peste 21%
“Reality show-ul “Casa iubirii” a cucerit inima publicului, emisiunea cu si despre dragoste, prezentata de Andreea Mantea, s-a clasat din nou, pe primul loc in audiente cu editia de miercuri, difuzata in intervalul orar 10:00 – 12:00.
Kanal D a fost lider de piață, pe doua categorii de public monitorizate, conform datelor furnizate de Kantar Media. Astfel, editia de ieri, difuzata in intervalul orar mai sus mentionat, a plasat Kanal D pe primul loc, atat pe targetul Comercial (21-54 Nat.
Citește și: Ce sa puneti in geanta de maternitate? Elemente esentiale pentru momentul nasterii- catena.ro
Kanal D a înregistrat 2.0 puncte de rating si 21,6% cota de piață, pe targetul Comercial (21-54Nat ABCD), si 2.6 puncte de rating si 17,4% cota de piață, pe targetul National.
Gala “Casa iubirii” fost urmărită de o medie de 446.000