Ediția de prânz a Știrilor Kanal D a plasat statia pe primul loc, pe toate targeturile monitorizate
Marți, 20 august, Kanal D a fost lider incontestabil în audiențe cu Stirile Kanal D de la ora 12:00, prezentate de Cristina Dorobanțu, pe toate targeturile monitorizate, conform datelor furnizate de Kantar Media România.
Astfel, în intervalul 12:00-13:00, Kanal D a fost prima opțiune a telespectatorilor din întreaga țară, înregistrând 2,6% puncte de rating și 16,5% cotă de piață, pe targetul Național, în rândul publicului de la orașe (All Urban), stația a înregistrat 2,4% rating și 15,6% cotă de piață, și 1,7% puncte de rating și 17,5% cotă de piață, la nivelul targetului Comercial
Citește și: Ce sa puneti in geanta de maternitate? Elemente esentiale pentru momentul nasterii- catena.ro
O medie de 449.000 de telespectatori din întreaga țară au urmărit ieri Știrile Kanal D, în intervalul mai sus menționat, minutul de aur fiind înregistrat la 12:06, când 506.000 de români urmăreau ediția de prânz a Știrilor Kanal D.