Povestea copiilor nevoiți să-și vândă jucăriile pentru a supraviețui a răscolit inimile românilor.
Duminică, 10 octombrie, emisiunea “Asta-i România!” a fost prima opțiune a telespectatorilor din întreaga țară, poziționând postul TV Kanal D pe primul loc în preferințele acestora, la nivel Național ți pe targetul All Urban, conform datelor furnizate de Kantar Media România.
Ieri, în intervalul orar 14:30 – 16:00, emisiunea “Asta-i România!” a poziționat Kanal D pe primul loc în topul televiziunilor din România, acumulând un rating de 3,1%, și o cotă de piață de 11,8%, la nivelul întregii țări, și 3,0% puncte de rating și 11,6% cotă de piață, în rândul publicului de la
542.000 de români au urmărit în medie, ieri, Kanal D, în intervalul mai sus menționat, minutul de aur fiind înregistrat la 15:25, când 706.000 de români urmăreau emisiunea “Asta-i România!”.
Citește și: Ce cantitate de lapte consuma un bebelus? Tabel cantitate lapte bebelusi- catena.ro
Unul dintre subiectele preferate ale românilor, din cadrul celor oferite de emisiunea “Asta-i România!” s-a dovedit a fi povestea tulburătoare a unor copii din Roman, jud. Neamț, nevoiți să-și vândă jucăriile, ca să se poată întreține.
Nu ratați emisiunea “Asta-i România!”, prezentată de Mihai Ghiță, în fiecare duminică de la ora 14:30, la Kanal D!
Audiente “Asta-i Romania!”
Target National: