Aseară a avut loc Gala BIZ PR Awards, eveniment devenit tradiție ce aduce laolaltă profesioniști din domeniul comunicării și nu numai. De altfel, Gala a fost precedată de o conferință în cadrul căreia s-au abordat cele mai interesante teme despre provocările comunicării în paradigma viitorului.
Echipa de comunicare a Kanal D a fost premiată aseară în cadrul Galei pentru campania de comunicare a show-ului "The Floor", emisiunea care face parte din segmentul de emisiuni smart entertainment difuzate de stația TV. Distincția a fost ridicată în numele echipei de Cristina Sava, Director de marketing și comunicare al Kanal D, Kanal D2 și Radio Impuls.
" Mulțumesc în numele întregii echipe pentru acest premiu! Ne bucurăm că, în calitate de stație generalistă, am reușit să consolidăm acest segment de smart entertainment aducând publicului <Jocul cuvintelor>, <Tu urmezi!> și <The Floor>.
Citește și: Ce sa puneti in geanta de maternitate? Elemente esentiale pentru momentul nasterii- catena.ro
Kanal D s-a impus pe piața media din România cu segmentul de emisiuni smart entertainment, reprezentate prin cel mai recent quiz show de la Kanal D – spectaculosul "The Floor", quiz-ul devenit un adevărat fenomen încă de
Dincolo de un produs media inspirațional se află și o activitate susținută de comunicare a acestuia, iar echipa Kanal D a venit și în această toamnă, odată cu lansarea "The Floor", cu o campanie integrată de comunicare pe TV, radio, cu o puternică componentă de PR și social media, dezvoltate sub umbrela "Alegeți inteligența!".
Componenta online a avut o desfășurare inedită, cu producție video dedicată, o campanie "electorală" în toată regulă, prin care publicul a fost invitat de Dan Negru să aleagă inteligența și jocul minții. Judecând după audiențele de top înregistrate de "The Floor" încă de la lansare, publicul a răspuns pozitiv îndemnului "Alegeți inteligența!".