Kanal D, premiat aseară la Gala Biz PR Awards

   Kanal D, premiat aseară la Gala Biz PR Awards
Kanal D, premiat aseară la Gala Biz PR Awards

Aseară a avut loc Gala BIZ PR Awards, eveniment devenit tradiție ce aduce laolaltă profesioniști din domeniul comunicării și nu numai. De altfel, Gala a fost precedată de o conferință în cadrul căreia s-au abordat cele mai interesante teme despre provocările comunicării în paradigma viitorului.

Echipa de comunicare a Kanal D a fost premiată aseară în cadrul Galei pentru campania de comunicare a show-ului "The Floor", emisiunea care face parte din segmentul de emisiuni smart entertainment difuzate de stația TV. Distincția a fost ridicată în numele echipei de Cristina Sava, Director de marketing și comunicare al Kanal D, Kanal D2 și Radio Impuls.

" Mulțumesc în numele întregii echipe pentru acest premiu! Ne bucurăm că, în calitate de stație generalistă, am reușit să consolidăm acest segment de smart entertainment aducând publicului <Jocul cuvintelor>, <Tu urmezi!> și <The Floor>.

În această toamnă, odată cu lansarea <The Floor>, am avut și propria noastră <campanie electorală>, am invitat oamenii să aleagă inteligent și rezultatele în audiență au arătat că au ales astfel", a spus Cristina Sava.

Citește și: Ce sa puneti in geanta de maternitate? Elemente esentiale pentru momentul nasterii- catena.ro

Kanal D s-a impus pe piața media din România cu segmentul de emisiuni smart entertainment, reprezentate prin cel mai recent quiz show de la Kanal D – spectaculosul "The Floor", quiz-ul devenit un adevărat fenomen încă de

la lansare, "Jocul cuvintelor cu Dan Negru" și game show-ul "Tu urmezi!". Toate aceste show-uri care provoacă mintea privitorilor, sunt prezentate de Dan Negru la Kanal D și se bucură de succes, schimbând obiceiuri de consum TV și generând comunități uriașe de fani.

Dincolo de un produs media inspirațional se află și o activitate susținută de comunicare a acestuia, iar echipa Kanal D a venit și în această toamnă, odată cu lansarea "The Floor", cu o campanie integrată de comunicare pe TV, radio, cu o puternică componentă de PR și social media, dezvoltate sub umbrela "Alegeți inteligența!".

Componenta online a avut o desfășurare inedită, cu producție video dedicată, o campanie "electorală" în toată regulă, prin care publicul a fost invitat de Dan Negru să aleagă inteligența și jocul minții. Judecând după audiențele de top înregistrate de "The Floor" încă de la lansare, publicul a răspuns pozitiv îndemnului "Alegeți inteligența!".



Citește și:

Tapioca: ce este și cum poate fi utilizată în bucătărie

Anunțul făcut de Casa de Pensii cu privire la mamele care au avut concediu pentru creșterea copilului. Ce trebuie să știe acestea?

Cum arăta Laura Vicol, acum 10 ani. Imaginile au rămas pe internet, deși ea e acum ”alt om”

Victor Dorobanțu, roman care joacă în “Wednesday", vorbește în premieră despre iubita sa: “M-a abordat ea pe mine, pe social media”. Cum sărbătoresc de Ziua Îndrăgostiților

VIDEO Ce a făcut-o pe Carmen de la Sălciua să reacţioneze dur: "Se face extraordinar de mult circ". Artista și-a pierdut cumpătul când a văzut cu ce se confruntă

Cine se temea pentru viața Alinei Sorescu: „Fata asta o să ajungă ca Mădălina Manole”

Cod galben de ninsori pentru trei județe din România. Meteorologii anunță că temperaturile vor coborî până la -16 grade

VIDEO Adrian a fost înghițit de o balenă. Mamiferul a apărut de sub caiac, l-a înghițit și apoi l-a eliberat: "Am crezut că m-a mâncat"


Video
Clipul zilei pe kfetele.ro
Cookies