Modelele Kate Moss si Cara Delevingne au dezvaluit publicului conceptul creativ al sezonului festiv, propus de casa de moda britanica Burberry.
Aceasta a redecorat vitrinele, fatada si sala atrium ale iconicului “department store” Printemps, situat pe bulevardul Haussman, din Paris. Colaborarea dintre Burberry si Printemps uneste traditiile si spiritul festiv al celor doua mari capitale ale modei, Londra si Parisul. Totodata, aceasta colaborare sarbatoreste mostenirea si inovatia brand-ului Burberry, muzica si vremea britanica, alaturi de eleganta pariziana, creativitatea si arta de a darui, ce reprezinta valorile Printemps.
“Este o experienta minunata sa celebram sezonul festiv alaturi de Printemps.
Vitrinele lor iconice bucura milioane de oameni! In acest an, oferindu-le si o interpretare interactiva, ce poate fi raspandita prin intermediul social media, intreaga experienta va fi impartasita de o audienta si mai mare, din intreaga lume, ceea ce este un lucru fantastic!”, a declarat Christopher Bailey, Chief Creative si Chief Executive Officer Burberry.
O calatorie magica
Rostita prin intermediul a 11 vitrine, “The Magical Christmas Journey by Burberry” este povestea unui baietel si a ursuletului sau care pleaca intr-o calatorie imaginara, pornind de la Londra, din flagship store-ul
Burberry situat in Regent Street 121, spre Printemps, Paris. Vitrinele prezinta o serie de papusi realizate manual (baietelul si ursuletul sau, prietenii baietelului si personajele Busby), toate purtand versiuni miniaturale ale hainelor ce se regasesc in colectia limitata Burberry, disponibila in exclusivitate in magazinul din Printemps.
Parasind Londra, intr-o noapte cu o ninsoare puternica, baietelul si ursuletul sau pleaca din magazinul Burberry din 121 Regent Street si se indreapta catre Paris intr-o calatorie magica.
Deasupra peisajelor rurale britanice baietelul si ursuletul zboara peste un tren cu o locomotiva cu aburi, incarcat cu daruri si munti inzapeziti. Peste mare, traversand Canalul Manecii, pe o vreme furtunoasa, baietelul zboara intr-o umbrela Burberry intoarsa, apoi cade intr-un tren cu daruri, unde ajuta papusile din lemn Busby sa sorteze cadourile pentru Craciun. Aterizand la Paris, baietelul se afla deasupra capitalei Frantei rasurnate si cade pe zapada asternuta peste magazinul Printemps.
Cadourile sunt asezate sub bradul luminat de Craciun, alaturi de case miniaturale acoperite de zapada, peisaje si accesorii, iar umbrela intoarsa in care a calatorit baietelul este plina cu daruri. Baietelul canta rock pe acoperisul magazinului Printemps, alaturi de papusi imbracate in haine Burberry, iar o masa de sarbatoare ce pluteste printre fulgi de zapada este frumos decorata si inconjurata de manechine ce poarta haine Burberry.
Inovatia digitala
Utilizand telefoanele inteligente, vizitatorii magazinului Printemps vor lua parte la o experienta digitala unica si vor putea interactiona cu fiecare scena
din vitrina. Ei vor putea controla unghiurile de imagine, isi pot personaliza experienta virtuala, iar prin intermediul a 14 camere de luat vederi aflate in vitrine isi pot trimite imagini catre telefonul mobil.
Mai mult, in timp ce baietelul traverseaza Canalul Manecii, vizitatorii pot controla vremea prin activarea unor tunete si fulgere deasupra canalului si, totodata pot trimite o flota de nave, realizate din umbrele Burberry.
De asemenea, pot genera vederi virtuale, prin capturarea scenelor festive pe care ulterior le pot trimite celor dragi prin intermediul platformelor Social Media. Oameni din intreaga lume pot urmari calatoria virtuala a baietelului, de la Paris la Londra, printr-un continut exclusiv prezentat pe canalele media Burberry ce includ Twitter si Facebook.
Lansarea din Paris, gazduita de Kate Moss si Cara Delevingne a dezvaluit publicului si colectia limitata de haine si de accesorii Burberry realizate special pentru Printemps.
Aceasta include trench-uri, accesorii, cadouri si jucarii colectionabile, prezente in vitrine, precum si noul parfum My Burberry, impodobit cu o funda din gabardina rosie si set-uri de make-up. Parfumul My Burberry, precum si o selectie atragatoare de accesorii Burberry Prorsum si haine din liniile London si Brit sunt disponibile si in magazinul Burberry din strada Luterana nr 4, cel mai mare flagship store din estul Europei.
.
Aceasta a redecorat vitrinele, fatada si sala atrium ale iconicului “department store” Printemps, situat pe bulevardul Haussman, din Paris.
Colaborarea dintre Burberry si Printemps uneste traditiile si spiritul festiv al celor doua mari capitale ale modei, Londra si Parisul. Totodata, aceasta colaborare sarbatoreste mostenirea si inovatia brand-ului Burberry, muzica si vremea britanica, alaturi de eleganta pariziana, creativitatea si arta de a darui, ce reprezinta valorile Printemps. “ Este o experienta minunata sa celebram sezonul festiv alaturi de Printemps. Vitrinele lor iconice bucura milioane de oameni! In acest an, oferindu-le si o interpretare interactiva, ce poate fi raspandita prin intermediul social media, intreaga experienta va fi impartasita de o audienta si mai mare, din intreaga lume, ceea ce este un lucru fantastic! ”, a declarat Christopher Bailey, Chief Creative si Chief Executive Officer Burberry.
O calatorie magica
Rostita prin intermediul a 11 vitrine, “The Magical Christmas Journey by Burberry” este povestea unui baietel si a ursuletului sau care pleaca intr-o calatorie imaginara, pornind de la Londra, din flagship store-ul Burberry situat in Regent Street 121, spre Printemps, Paris. Vitrinele prezinta o serie de papusi realizate manual (baietelul si ursuletul sau, prietenii baietelului si personajele Busby), toate purtand versiuni miniaturale ale hainelor ce se regasesc in colectia limitata Burberry, disponibila in exclusivitate in magazinul din Printemps.
Parasind Londra, intr-o noapte cu o ninsoare puternica, baietelul si ursuletul sau pleaca din magazinul Burberry din 121 Regent Street si se indreapta catre Paris intr-o calatorie magica. Deasupra peisajelor rurale britanice baietelul si ursuletul zboara peste un tren cu o locomotiva cu aburi, incarcat cu daruri si munti inzapeziti. Peste mare, traversand Canalul Manecii, pe o vreme furtunoasa, baietelul zboara intr-o umbrela Burberry intoarsa, apoi cade intr-un tren cu daruri, unde ajuta papusile din lemn Busby sa sorteze cadourile pentru Craciun. Aterizand la Paris, baietelul se afla deasupra capitalei Frantei rasurnate si cade pe zapada asternuta peste magazinul Printemps. Cadourile sunt asezate sub bradul luminat de Craciun, alaturi de case miniaturale acoperite de zapada, peisaje si accesorii, iar umbrela intoarsa in care a calatorit baietelul este plina cu daruri. Baietelul canta rock pe acoperisul magazinului Printemps, alaturi de papusi imbracate in haine Burberry, iar o masa de sarbatoare ce pluteste printre fulgi de zapada este frumos decorata si inconjurata de manechine ce poarta haine Burberry.
Inovatia digitala
Utilizand telefoanele inteligente, vizitatorii magazinului Printemps vor lua parte la o experienta digitala unica si vor putea interactiona cu fiecare scena din vitrina. Ei vor putea controla unghiurile de imagine, isi pot personaliza experienta virtuala, iar prin intermediul a 14 camere de luat vederi aflate in vitrine isi pot trimite imagini catre telefonul mobil.
Mai mult, in timp ce baietelul traverseaza Canalul Manecii, vizitatorii pot controla vremea prin activarea unor tunete si fulgere deasupra canalului si, totodata pot trimite o flota de nave, realizate din umbrele Burberry. De asemenea, pot genera vederi virtuale, prin capturarea scenelor festive pe care ulterior le pot trimite celor dragi prin intermediul platformelor Social Media. Oameni din intreaga lume pot urmari calatoria virtuala a baietelului, de la Paris la Londra, printr-un continut exclusiv prezentat pe canalele media Burberry ce includ Twitter si Facebook.
Lansarea din Paris, gazduita de Kate Moss si Cara Delevingne a dezvaluit publicului si colectia limitata de haine si de accesorii Burberry realizate special pentru Printemps. Aceasta include trench-uri, accesorii, cadouri si jucarii colectionabile, prezente in vitrine, precum si noul parfum My Burberry, impodobit cu o funda din gabardina rosie si set-uri de make-up. Parfumul My Burberry, precum si o selectie atragatoare de accesorii Burberry Prorsum si haine din liniile London si Brit sunt disponibile si in magazinul Burberry din strada Luterana nr 4, cel mai mare flagship store din estul Europei. .