Gabriela Cristea este una dintre cele mai apreciate prezentatoare TV și este foarte activă pe rețelele de socializare. Ea are multe probleme cu furnizorul de energie electrică și se declară nemulțumită de serviciile primite.
Prezentatoarea TV a povestit pe rețelele de socializare motivul pentru care este supărată, deoarece cu câteva minute în urmă a avut parte de un eveniment care a deranjat-o, după ce i-a fost oprit curentul de mai multe ori, într-o perioadă foarte scurtă de timp.
Citeste si: „Mă duc acasă și strâng” Ce decizie radicală a luat Gabriela Cristea
Gabriela Cristea, nemulțumită pe rețelele de socializare
Gabriela Cristea a avut parte de un eveniment tare neplăcut, după ce i-a fost oprit curentul de mai multe ori și multe electrocasnice erau în priză. Prezentatoarea TV se teme, deoarece ar putea retrăi o experiență de acum doi ani, când, în urma unei căderi de curent, i-a fost ars tot ce se afla în locuința ei, iar pagubele au fost pe
Prezentatoarea TV face tot posibilul să se mute de la furnizorul electric actual și să scape de problemele cu căderile de curent, dar din păcate, întregul proces este destul de lung și trebuie să investească foarte mulți bani.
Până în momentul în care va reuși să își mute furnizorul electric, Gabriela Cristea speră că totul se va rezolva și că va putea recupera daunele de acum doi ani, din timpul pandemiei.
Citește și: Alimente bogate in B12. Surse de vitamina B12- catena.ro
Gabriela Cristea, supărată pe furnizorul de energie electrică
Gabriela Cristea a transmis un mesaj pe rețelele de socializare, în care și-a exprimat supărarea pe furnizorul de energie electrică.
Prezentatoarea TV a spus că s-a supărat până peste cap și că are foarte mari problemele cu furnizorul de energie. Ea a avut pagube de aproximativ 10.000 de euro, în momentul în care a avut problema de la începutul pandemiei.
„M-am săturat până peste cap. Avem așa mari probleme cu ei și știu că o să spuneți de ce nu ne mutăm. Păi ne mutăm, ne-am dat cu partea de plată, dar furnizorul de energie, efectiv, din păcate e foarte complicat să ne debranșăm și să ne branșăm în altă parte durează foarte mult. Deci, astăzi au oprit curentul de vreo 3-4 ori așa. Adică eu am mașina de spălat rufe în priză. Mă întreb oare ce o să se întâmple. Bine, norocul nostru este că noi ne-am pus niște stabilizatoare, adică ne-am luat noi măsurile de protecție și lucrul ăsta se întâmplă cam de vreo două săptămâni și ce crezi, acum nici măcar nu plouă și nici măcar nu bate vântul. Apropo, mă întreb unde sunt despăgubirile noastre de acum doi ani, când a început pandemia. Ați venit, ați constatat de doi ani. De câte ori mai fac un story aici mă mai contactează cineva de la PR, probabil că este angajat nou, și îmi spune «vai, dar sigur, se rezolvă, dați-ne numărul de înregistrare». Dau toate documentele, cred că este a treia sau a patra oară când face Tavi chestia asta, le dă toate documentele și nu se întâmplă nimic. Am avut pagube de aproximativ 10 000 de euro în momentul în care am avut problema aceea mare de la începutul pandemiei sau poate așteptați să se împlinească 5 ani ca să se prescrie situația sau nu știu cum faceți voi. Mă întreb ce s-ar întâmpla dacă eu n-aș plăti curentul. A, știu, mi-l taie, vine și mi-l taie. Dar eu ce pot să le fac lor? Să le iau boii de la bicicletă.”, a spus Gabriela Cristea pe Instagram.
Citeste si: Tavi Clonda, probleme serioase în vacanță: „De-abia stau în picioare”