Nu o sa iti vina sa crezi care sunt locurile din casa unde sa gasesc cei mai multi microbi si bacterii! Uite unde trebuie sa insisti cu curatenia

Microbii si bacteriile pot povoca boli grave asa ca atunci cand vine vorba de curatenie si igienizare, aceastea trebuie facute ca la carte. Uite ce locuri in care nu te-ai gandi, colcaie bacteriile.

Robinetul de la bucatarie. Sita prin care curge apa la robinet si capatul acestuia sunt adevarati magneti pentru microbi. Apa mentine umezeala in acest loc, iar umezeala este conditia ideala pentru inmultirea bacteriilor. In timp, bacteriile formeaza un biofilm care ramane lipit de robinet. De aici, bacteriile ajung pe vase si in mancare.
Scurgerea de la chiuveta. Bacteriile de pe alimentele spalate ajung in acest loc iar de aici se raspandesc peste tot.
Cercetatorii spun ca in chiuveta se gasesc peste 500.000 de bacterii, cu 1000 mai multe decat intr-o toaleta.
Covorasul de la intrare. Aici se depoziteaza toate bateriile si microbii de pe talpa pantofilor celor care iti trec pragul. Un studiu arata ca 96% din talpile pantofilor au urme de bacterii coliforme, inclusiv din materiile fecale. Odata ce calci pe covoras, transporti bacteriile apoi in toata casa.
Aspiratorul. Punga in care se aduna rezidurile este plina de germeni. De asemenea bacteriile isi duc veacul si pe peria aspiratorului. 13% din pungile de aspirator testate in cadrul unui studiu au iesit pozitive pentru E.coli, bacterie care poate fi raspandita in casa de fiecare data cand aspiri.
Bordul de masina. Este al doilea loc din masina ta ca numar de bacterii si mucegai.
Aerul care circula imprastie germenii iar bordul fiind cel mai cald loc din masina, este casa ideala pentru bacterii.
Dozatoarele de sapun. 25% din dozatoarele de sapun din locurile publice sunt contaminate cu materii fecale, spune un studiu recent. Asta pentru ca aceste recipiente nu sunt niciodata curatate asa cum trebuie si sunt mereu atinse de mana murdara a celor care folosesc toaleta.
Sursa www.prevention.com