Dacă lucraţi în marketing, digital & tech, notaţi-vă în calendar zilele de 15 şi 16 iunie, săptămâna viitoare: specialiştii de la Facebook şi Google revin la iCEE.fest, festivalul care a anunţat din nou o agendă extrem de intensă si interesanta( poate fi consultată online, aici).
Este o ocazie rară de a afla direct de la sursă informaţii importante, mai ales că marii rivali ai lumii Internetului - Google si Facebook adună, împreună, peste 50, chiar 60% din totalul banilor disponibili pentru
Organizatorii au anunţat ieri că vânzarea biletelor online se va încheia, cel târziu luni, deci dacă nu vreţi să rataţi acest eveniment major e bine să vă grăbiţi cu luarea deciziei de a participa.
Focus on: Google
În prima zi de iCEE.fest, Focus Stage 2 va aparţine specialiştilor de la Google.
Fie că vorbim despre eCommerce, Digital Marketing sau Content Strategy, sesiunea profesioniştilor de la Google vă va aduce cu un pas mai aproape de realizarea obiectivelor business-urilor voastre.
Antonia Caraveteanu, Measurement & Attribution Specialist
o Lucrează de peste 5 ani la Google iar în noul rol colaborează cu advertiserii din Germania în probleme de Performance Advertising
Radu Stoica, Analytical Lead
o Focusat pe automatizare ca soluţie în advertising-ul online
Ana Sipciu, Industry Manager Retail & Travel
o Este în contact direct cu companii majore din zona de eCommerce şi Travel
Focus on: Facebook
Ocaziile în care atât de mulţi specialişti de la Facebook se regăsesc în aceeaşi sală sunt extrem de rare în România, astfel încât această ocazie nu trebuie nicidecum ratată.
Digitalul respiră prin Facebook în ultimii ani şi cu siguranţă o va face şi în perioada următoare aşa că sesiunea de pe Focus Stage 2 e un "must" dacă vrei să ştii cum stau lucurile atunci când vine vorba despre Performance Marketing si alte trucuri pentru a folosi mai bine Facebook.
· Karolina Janus, Client Solutions Manager CEE
o După 6 ani la Google, Karolina lucrează acum alături de cele mai importante companii din zona CEE
· Igor Skokan, Measurement Lead
o Este implicat în tot ceea ce înseamnă măsurare, analiză holistică şi punerea în aplicare a science marketing dar şi în introducerea noilor produse de research create prin identity data
· Catalina Ionescu, Client Partner eCommerce CEE
o După 8 ani petrecuţi la Procter & Gamble, acum îşi concentrează atenţia pe dezvoltarea campaniilor omni-channel Shopper Marketing
Nu este singura sesiune unde specialiştii Google & Facebook vor vorbi în cadrul iCEEfest.
Ela Moraru (Country Business Development Manager@ Google) şi Igor Skokan vor fi pe Upgrade Stage (15 iunie) pentru a puncta tendinţele majore ale industriei digitale de azi, alături de alţi speakeri veniţi de la companii ale căror valoare e recunoscută la nivel mondial: The New York Times, AOL, Yahoo!, XAXIS, Shazam, TripAdvisor si mulţi alţii.
Lista completă a speakerilor este aici.
*****
Unul dintre cele mai importante festivaluri de digital tech şi Internet din regiune, iCEE.fest a publicat Agenda pentru ediţia 2017.
Pe lângă Giganţii Internetului şi temelor deja consacrate- precum Realitatea Virtuală & Augmentată, AdTech, eCommerce, Startups sau e-Health- s-au alăturat anul acesta Smart Homes şi Fintech.
Ultimele bilete disponibile la iCEE.fest 2017 (Bucureşti, 15 şi 16 iunie) sunt puse în vânzare pe site-ul oficial.
Festivalul are loc în 15 si 16 iunie, la cinematograful din cadrul Băneasa Mall, în parteneriat cu Orange. Printre partenerii iCEE.fest 2017 se mai numără XAXIS, BCR, Volkswagen, EY si Carrefour.