„Paradisul este la limita iadului.” Gabriela Cristea și familia sa, la un pas de tragedie! Vedeta și-a îngrijorat până peste măsură urmăritorii, atunci când a plecat cu barca în larg

Gabriela Cristea și Tavi Clonda au trecut prin clipe de panică în vacanța din Maldive.

Gabriela Cristea și Tavi Clonda, după o perioadă extrem de aglomerată, s-au hotărât să se relaxeze într-o vacanță pe o insulă exotică. Astfel, cei doi soți și-au luat fiicele și au plecat într-o binemeritată vacanță, în Maldive.

Acolo se bucură de apă și de soare, făcând numeroase activități, atât pentru adulți, cât și pentru distracția celor mici. Prezentatoarea TV ține în continuare legătura cu fanii săi din mediul online, fiind foarte activă pe rețelele de socializare, acolo unde împărtășește imagini și filmulețe din vacanță.

Recent, însă, vedeta a postat pe contul său de Facebook un filmuleț extrem de îngrijorător. Fanii Gabrielei au reacționat imediat, cuprinși fiind de panică.

Gabriela Cristea și Tavi Clonda, momente de panică pe barcă

Citește și: „Dacă te frigi o dată, sufli și-n iaurt.” Ce măsuri de protecție a luat Gabriela Cristea după ce s-a confruntat cu arsurile solare?

Gabriela Cristea și Tavi Clonda [Sursa foto: Facebook]

Citește și: „Fetele sunt un pic mai bine decât noi. Noi suntem împăiați. Nu putem să ne mișcăm.” Gabriela Cristea și familia, peripeții în vacanța din Maldive

Citește și: Greutate si inaltime copii in functie de varsta- catena.ro

Gabriela Cristea și Tavi Clonda și-au dorit să aibă parte de o experiență de neuitat în compania fetițelor.

Astfel, cei doi soți au plecat într-o excursie pe barcă, pe Oceanul Indian, în speranța că vor vedea delfinii și un apus frumos. Cu toate acestea, planul lor a fost dat peste cap din cauza unor valuri puternice care au început să balanseze barca în care se aflau și chiar să aducă apă în interior.

„ Am plecat să vedem apusul și, în același timp, să încercăm să vedem și delfinii în larg, în Oceanul Indian, dar, pe la mijlocul traseului, au început valurile care deveneau din ce în ce mai mari și din ce în ce

mai puternice.

Încet, încet, barca cu care noi ieșisem în larg a început să se închidă- mai întâi ușile din față și, încet, încet, tot echipajul s-a strâns acolo în față, lângă căpitan. Lumea, la început, părea să fie calmă, dar valurile păreau să se întețească din ce în ce mai mult, și atunci căpitanul a făcut stânga-mprejur și ne-a spus tuturor că trebuie să ne întoarcem la mal.

Valurile continuau să crească. Norocul nostru a fost că fetele au adormit amândouă și nu au simțit momentele acestea de legănat. După cum vedeți, echipajul începuse să-și dea coate așa cumva și discutau, iar momentul decisiv au fost atunci când ajutorii de căpitan au încuiat și cu cel de-al doilea clănțuș, cele două uși de la intrare.

Atunci am știut că e groasă treaba. Ce ne aștepta...

of, ce așteptau niște valuri imense și noi simțeam că nu mai ajungem la mal și barca făcea când într-o parte, când în cealaltă parte, se clătina de parcă era o hârtie aruncată în valuri.

Norocul nostru că fetele dormeau. Încet, încet toată lumea s-a strâns așa, s-a înghesuit. Uitați-vă la noi ce fețe aveam, începusem să ne întrebăm dacă e totul bine sau dacă mai ajungem la mal cu bine.

Ferească Sfântul! Încet, încet, valurile s-au tot întețit și, în momentul în care apa a început să pătrundă pe dedesubt pe sub uși și în momentul în care echipajul a început să ne ofere prosoape cu care să ne ștergem, am zis că nu-i a bună, dar mai aveam o șansă.

Citește și: Ștefania a fost eliminată din „Casa iubirii”! Tânăra a izbucnit în lacrimi: „În sfârșit o să fiu alături de Cosmin”- kanald.ro

Citește și: Imaginile durerii de la înmormântarea familiei din Suceava, ucisă de un șofer de TIR- stirilekanald.ro

Încet, încet au început de pe partea cealaltă, nu unde stăteam noi, acolo se udaseră primii pasageri, dar stați liniștiți că nici noi n-am scăpat mai ușor decât ei. Toată lumea filma și, la un moment dat, am început să număr vestele de salvare și oamenii care erau în barcă, să știm sigur că ne ajung vestele de salvare. Și, mai ales, m-am dus repede să văd dacă există veste de salvare pentru copii, dar da, nu erau inconștienți, ci plecaseră cu noi la drum în condițiile în care erau total pregătiți.

Încet, încet am ajuns și aproape de mal. Totuși, unul dintre membri echipajului tot vorbea la telefon și asta ne-a dat un soi de panică, pentru că întotdeauna pleca de lângă noi de parcă am fi înțeles vreunul din noi vreo iotă din limba pe care o vorbea el. Era clar că situația nu era tocmai roz și barca începea să se clatine iarăși. Simțeam că nu mai ajungem la mal, ăsta era sentimentul, dar începea să se zărească țărmul. Când am văzut pământ... noi l-am simțit la adevărata valoare. Într-adevăr, am văzut peticul acela de pământ și am zis gata, suntem aproape. Ce să vezi, când ne-am apropiat de mal nu mai era nici pic de val, totul era liniștit și frumos. Ba chiar Tavi s-a încumetat să ne lase acolo în barcă și a ieșit să simtă pe pielea lui, să fie marinar. De fapt, nu mai era niciun fel de pericol, pentru că inclusiv femeile care erau în barcă au ieșit să facă poze. Vedeți și voi că la mal era situația foarte liniștită și foarte frumoasă .”, a spus Gabriela Cristea în mediul online.

Gabriela Cristea, luată la rost de internauți

Gabriela Cristea [Sursa foto: Facebook]

Postarea Gabrielei Cristea a adunat rapid un număr impresionant de comentarii de la urmăritorii săi, care i-au atras atenția cu privire la pericolul l-a care s-a expus. Au fost, însă, și internauți care au felicitat-o pe vedetă pentru stăpânirea de sine de care a dat dovadă.

„Da, nu te simți în siguranță în mijlocul oceanului cu o furtună venită pe nepusă masa, dar ce mai contează când totul se termină cu bine, vacanță plăcută în continuare”, „Nu e de glumit! Cu oceanul nu te pui! Odată e ca niciodată! Resorturile alea sunt amplasate pe un petic de pământ, la o altitudine de 2-3 m fata de ocean, cea mai mică după glob. Oricând pot fi înghițite de apa. Așa că paradisul este la limita iadului. Citiți sa vedeți câte zone sunt relocate spre Sri Lanka și nu numai, datorita furiei apei!”, „Doamne ferește, ce stres ne-ați dat și nouă, bine ca ați ajuns cu bine, doamne-ajută!”, „Gabriela, foarte bine ca ai putut rămâne tot timpul optimistă, pozitiva destul de calmă. În cazuri din astea ajută foarte mult. E ca o încredere în ocrotirea Cerului. Felicitări! Vacanță plăcută!”,   sunt câteva dintre reacțiile fanilor.

Citește și:

Expunerea la soare, măsuri de siguranţă

„Primul lucru pe care trebuie să îl faci ca să te lași este să îți schimbi anturajul!” Augustin Viziru, sfaturi pentru cei care se confruntă cu dependența de jocuri de noroc!

IMAGINE RARĂ cu fiul Vicăi Blochina și al lui Victor Pițurcă! Edan s-a transformat într-un tânăr chipeș!

Sora lui Jador rupe tăcerea despre decizia luată de manelist, după ce a anunțat despărțirea de Oana Ciocan: „Așa e mai bine pentru el”. Camelia Dumitrache a vorbit fără rețineri despre asta

Selly, mesaj cu subînțeles după scandalul de la SAGA FESTIVAL 2024: "Am un anunț foarte, foarte important"

Anda Adam a dezvăluit suma cheltuită pe rochiile de mireasă!

Primele imagini de la date-ul lui Antoni și al Rebeccăi! Înțelegerea celor doi concurenți care le marchează relația: „Testul final...”

„Ei i-a plăcut viața, el a stat acasă ca prostu'” Bărbat din Iași, tată a 5 copii, s-a sinucis după ce soția a