Care sunt lucrurile de care te-ai indragostit in ultima perioada? Poate a fost o carte, o geanta sau o pereche de pantofi care nu se asorteaza cu nimic, dar sunt frumosi. Femeile nu trebuie sa aiba un motiv logic pentru a se indragosti. Dar odata ce o fac, se vor dedica cu pasiune lucrurilor pe care le indragesc.
Aplica aceeasi regula pentru a crea o reteta de business de succes si vei vedea ca este nevoie doar de creativitate si pasiune pentru a transforma un brand in noua pasiune a unei femei. Cele mai creative strategii de PR se bazeaza pe lucrurile pe care le iubim. Care sunt cele 10 reguli ale unei strategii creative pe care le poti folosi si tu pentru a promova un produs?
REGULA 1. PR-ul vorbeste despre calitatile unui produs, dar si despre bucuria de a-l folosi.
REGULA 2. PR-ul nu vinde, ci ofera oportunitatea de a te indragositi de produsele pe care le vei dori sa le cumperi. O campanie de PR nu va folosi niciodata cuvantul „cumpara”, ea va fi responsabila de a convinge clientul ca produsul este bun pentru el.
REGULA 3. PR-ul nu se adreseaza multimii, ci persoanelor. Internetul ne-a dat posibilitatea de a ne cunoaste publicul.
REGULA 4. PR-ul isi citeste mesajele si raspunde la ele. Incurajeaza-ti publicul sa isi spuna parerea despre produsele tale. Testimonialele pozitive iti vor da mai multa credibilitate. In cazul mesajelor negative, multumeste-te cu faptul ca iti sunt tie adresate si ca poti raspunde la ele si nu stau saptamani in sir pe forumuri sau pe retelele de socializare.
Citește și: Durere in partea stanga a corpului – cauze si remedii- catena.ro
REGULA 5. PR-ul isi cunoaste audienta. O strategie de PR nu se desfasoara online sau in spatele calculatorului. Interactioneaza cu publicul tau la evenimente, la telefon sau in orice alte situatii care iti permit comunicarea directa.
REGULA 6. PR este informat si da recomandari. Nu poti vinde un produs fara sa stii tendintele pietei. Foloseste-le pentru a te promova. Acest lucru iti va oferi un avantaj si iti va da mai multa credibilitate.
REGULA 7. PR-ul este un bun povestitor. Un produs fara o poveste este un produs fara viata. O jucarie este alba si rosie, dar in mana unui copil ea va prinde viata. Invata sa cauti povestea din spatele produselor pe care le promovezi si spune-o cu cea mai mare onestitate.
REGULA 8. PR-ul este subiectiv. Nu promova niciodata produse pe care nu le-ai testat. Gusta, probeaza, testeaza, foloseste produsele si apoi spune cu convingere ce iti place mai mult la ele. Ai voie sa fii subiectiva.
REGULA
REGULA 10. PR-ul creeaza imagini. Indiferent de ce ai de spus, spune-o intr-un filmulet sau prin poze. Este mai simplu sa transmiti un sentiment decat o idee. Rezultatele vor fi mult mai bune.
Daca iti place sa faci PR si vrei sa iti gasesti ideile intr-un mediu creativ, Creative Business Management te invita la un curs in care vom explora toate limitele creativitatii
in PR. Vino in perioada 4-6 iulie la cursul de „ PR Creativ pentru antreprenori si manageri ” si invata cum poti sa te diferentiezi de concurenta printr-o strategie creativa.Vezi mai multe detalii pe http://paginadecursuri.wordpress.com. Te poti inscrie pana pe 3 iulie pe adresa [email protected] sau la numarul de telefon 031.428.24.44.