A trecut aproape un deceniu, de cand fenomentul blogging-ului a prins amploare.
Bloggerii au devenit adevarati lideri de opinie care influenteaza prin postarile lor industria modei si a retail-ului, la nivel global. Din ce in ce mai multi oameni, ii urmaresc pe semenii lor, prin intermediul Internetului si a retelelor de socializare care au devenit interfate ale acestei comunicari, in timp ce brand-urile se asociaza cu ei in campaniile de marketing si comunicare.
Am inceput sa ne inspiram mai putin din stilul vedetelor si mai mult din optiunile vestimentare ale bloggerilor, pe care ii percepem ca pe niste oameni care au acelasi statut, optiuni
vestimentare sau hobby-uri ca si noi. Daca in anii 2000, putine persoane se impuneau ca “autoritati” in domeniul modei, acestia fiind selectati din randul modelelor, stilistilor sau jurnalistilor de fashion, acum regulile s-au schimbat. Din ce in ce mai multe brand-uri de lux sau mass-market au folosit bloggeri pe post de ambasadori oficiali sau neoficiali care le promoveaza produsele prin postari pe blog-uri, site-uri, retele de socializare, aparitii la evenimentele publice sau la Saptamanile Modei din marile capitale ale lumii.
Telefoanele inteligente, tabletele si, in general, accesul la tehnologie a facilitat aceasta comunicare intre brand-uri, bloggeri si consumatorii de moda, posturile devenind virale si atingand milioane de oameni din toata lumea. In randul bloggerilor s-au remarcat adevarate celebritati, precum Chiarra Feragni (The Blonde Salade care este urmarita de cateva milioane de oameni), Aimee Song, Wendy Nguyen, Kristina Bazan care prin aparitiile lor au modificat radical perceptia oamenilor asupra modei.
De ce au atat de mult succes? Pentru ca aparitiile lor vestimentare sunt realizate cu multa creativitate! Spre deosebire de vedete care sunt studiate din cap pana in picioare si prefera brand-uri de lux, bloggeri isi creeaza un stil personal care reflecta puterea de a combina haine si accesorii accesibile cu piese high-end. Unul dintre cele mai indragite brand-uri in randul bloggerilor de moda este Vans (prezent in Romania prin concept-store-ul din Afi Palace Cotroceni) care este preferat de bloggeritele de moda de renume international, dar si local, precum Carmen Negoita in combinatiile effortless-chic ce
domina peisajul urban.
Inspira-te din stilul lor si poarta espadrile Slip-On cu boyfriend jeans, tricou si un sacou relaxat sau Vans Old Skool sau Authentic cu o rochie cu imprimeu si un colier colorat. Orice combinatie vestimentara este posibila, iar daca nu ai imaginatie poti accesa Internetul sau retelele de socializare!
Copyright © 2015 Conceptfactory/GlamPR, All rights reserved.
Bloggerii au devenit adevarati lideri de opinie care influenteaza prin postarile lor industria modei si a retail-ului, la nivel global. Din ce in ce mai multi oameni, ii urmaresc pe semenii lor, prin intermediul Internetului si a retelelor de socializare care au devenit interfate ale acestei comunicari, in timp ce brand-urile se asociaza cu ei in campaniile de marketing si comunicare.
Am inceput sa ne inspiram mai putin din stilul vedetelor si mai mult din optiunile vestimentare ale bloggerilor, pe care ii percepem ca pe niste oameni care au acelasi statut, optiuni vestimentare sau hobby-uri ca si
noi. Daca in anii 2000, putine persoane se impuneau ca “autoritati” in domeniul modei, acestia fiind selectati din randul modelelor, stilistilor sau jurnalistilor de fashion, acum regulile s-au schimbat. Din ce in ce mai multe brand-uri de lux sau mass-market au folosit bloggeri pe post de ambasadori oficiali sau neoficiali care le promoveaza produsele prin postari pe blog-uri, site-uri, retele de socializare, aparitii la evenimentele publice sau la Saptamanile Modei din marile capitale ale lumii.
Telefoanele inteligente, tabletele si, in general, accesul la tehnologie a facilitat aceasta comunicare intre brand-uri, bloggeri si consumatorii de moda, posturile devenind virale si atingand milioane de oameni din toata lumea. In randul bloggerilor s-au remarcat adevarate celebritati, precum
Chiarra Feragni (The Blonde Salade care este urmarita de cateva milioane de oameni), Aimee Song, Wendy Nguyen, Kristina Bazan care prin aparitiile lor au modificat radical perceptia oamenilor asupra modei.
De ce au atat de mult succes? Pentru ca aparitiile lor vestimentare sunt realizate cu multa creativitate! Spre deosebire de vedete care sunt studiate din cap pana in picioare si prefera brand-uri de lux, bloggeri isi creeaza un stil personal care reflecta puterea de a combina haine si accesorii accesibile cu piese high-end. Unul dintre cele mai indragite brand-uri in randul bloggerilor de moda este Vans care este preferat de bloggeritele de moda de renume international, dar si local, precum Carmen Negoita in combinatiile effortless-chic ce domina peisajul urban.
Inspira-te din stilul lor si poarta espadrile Slip-On cu boyfriend jeans, tricou si un sacou relaxat sau Vans Old Skool sau Authentic cu o rochie cu imprimeu si un colier colorat. Orice combinatie vestimentara este posibila, iar daca nu ai imaginatie poti accesa Internetul sau retelele de socializare!
Copyright © 2015 Conceptfactory/GlamPR, All rights reserved.
Citește și: Ce sa puneti in geanta de maternitate? Elemente esentiale pentru momentul nasterii- catena.ro
Citește și: Bianca Mândru, schimbare radicală de look. Cum arată fosta concurentă de la ”Casa iubirii”- kanald.ro
Citește și: "Ne îndreptăm spre Al Treilea Război Mondial". Avertismentul sumbru al unui fost lider mondial- stirilekanald.ro