NETFLIX va deschide ICEEfest 2016, la Bucuresti, cu prima prezentare pe care a sustinut-o pana acum la un eveniment din estul Europei. Azi s-a publicat si agenda festivalului.
Pe langa cei peste 100 de speakeri internationali de top deja confirmati, ICEEfest aduce pentru editia din acest an o surpriza de ultim moment: Netflix.
Joris Evers este Vicepresedinte si Director de Comunicare pentru Europa, Orientul Mijlociu si Africa la Netflix si va fi la Bucuresti pe 9 si 10 iunie pentru a vorbi despre planurile companiei de a cuceri publicul din aceasta regiune.
Prezentarea lui Evers va da startul festivalului, pe 9 iunie, conform agendei festivalului care a fost publicata azi (si care cuprinde anul acesta patru scene principale Innovation 1, Innovation 2, Focus, ICEEhealth – la care se adauga zonele VIP si cele dedicate workshopurilor, zonei expo si distractiei).
”Abonatii urmaresc aproximativ 125 de milioane de ore de program in fiecare zi”, spune Reed Hastings, CEO-ul Netflix. Asadar, fiecare abonat petrece aproximativ 1,4 ore vizionand continut Netflix in fiecare zi, salvand in jur de 160 de ore pe an, datorita lipsei pauzelor de publicitate [sursa: Fortune].
Citește și: Ce sa puneti in geanta de maternitate? Elemente esentiale pentru momentul nasterii- catena.ro
Netflix a adunat o baza de peste 81 de milioane
de abonati insa continutul retelei variaza foarte mult in cele peste 190 de tari unde exista acest serviciu.- 208 seriale si 575 filme pot viziona abonatii Netflix din Romania
- 1081 seriale si 4579 filme e continutul disponibil in Statele Unite
Pe aceasta harta puteti vedea detalii despre continutul Netflix pentru fiecare tara in parte.
Partea buna este ca Joris Evers si-a propus sa ne dezvaluie cum va incerca Netflix sa devina tot mai relevant pentru abonatii din Centrul si Estul Europei.
Viitorul televiziunii si al continutului video online sunt alte puncte pe care VP-ul Netflix le va atinge in discursul si in discutiile care vor urma.ICEEfest – Interactive Central and Eastern Europe Festival – este organizat in parteneriat cu Orange, cu sprijinul Volkswagen, XAXIS, BCR si Prometheus. Companiile interesate sa se alature o mai pot face inca, aici.
Ultimele bilete la pretul actual, inainte de scumpirea lor, sunt disponibile pe site-ul festivalului.