Cristina Mihaela Dorobantu, vacanţă în 6 ţări în doar câteva zile

ristina Mihaela Dorobanţu a petrecut săptămâna trecută o vacanţă plină de momente speciale. Vedeta Kanal D a ales ca destinaţie Croaţia, însă şi-a dorit să ajungă acolo nu cu avionul ci cu maşina pentru a putea admira ţările prin care a condus.

Astfel se face că, în mai puţin de o săptămână, frumoasa vedetă a reuşit să admire şi Serbia, Muntenegru, Albania, Kosovo şi Bulgaria.

Vacanţa în vestul Balcanilor petrecută de Cristina Mihaela alături de logodnicul ei s-a suprapus cu aniversarea a şase ani de relaţie.

„Vineri, mi-a trecut prin cap să mergem la Dubrovnik cu maşina. Am făcut pe drum o zi şi jumătate şi am trecut prin Serbia şi Bosnia Herţegovina. Mi-a plăcut foarte mult centrul Dubrovnikului şi am fost foarte încântată că am putut să văd unde s-a filmat o parte din scenele din serialul meu preferat, Games of Thrones.

Croaţia este o ţară spectaculoasă. Mihai a închiriat o barcă şi a fost totul aşa romantic, eram doar noi doi acolo!”

La întoarcere, cei doi au trecut prin Serbia, Muntenegru, Albania, Kosovo, Serbia, Bulgaria şi tot sudul României. Au admirat peisaje despre care spun că îţi taie răsuflarea. Muntenegru a devenit preferatul lor.

Cristina Mihaela adoră să călătorească, însă, deşi a avut parte acum de o experienţă frumoasă, recunoaşte că este foarte obositor să mergi cu maşina pe distanţe atât de lungi, într-un timp atât de scurt.

A avut, de altfel, şi o experienţă foarte neplăcută acum ceva timp când şi-a propus să meargă în Turcia cu maşina.

„Am fost curajoasă să merg din nou cu maşina, spre Dubrovnik după experienţa pe care am avut-o în drum spre Istanbul. Atunci am stat la vamă 17 ore, a fost infiorător şi mi-am jurat că nu mai plec cu maşina. Dar uite că mi-am făcut curaj acum, deşi a fost foarte obositor.

Ar fi însă ideal să existe totuşi zbor direct către Croaţia pentru că e o ţară superbă şi e păcat să îţi pierzi aproape o zi întreagă pe avion, cu escală şi pe drumul cu maşina din Zagreb până la destinaţie”, povesteşte Cristina Dorobanţu.

Deşi este cunoscută pasiunea ei pentru modă, prin prisma proiectelor sale de televiziune, Bravo ai stil şi Secrete între fete, vedeta spune că s-a abţinut de la shopping în vacanţă.

„M-am întors acasă doar cu un magnet cu lavandă, dar nici că îmi trebuia mai mult!”, spune ea.

Cristina Mihaela Dorobantu, fosta finalista a emisiunii-fenomen “Bravo, ai stil”, este una din cele mai influente vedete de televiziune în social media (peste 150.000 de followeri), realizează în prezent “Secrete intre fete”, în cadrul emisiunii Teo Show, de la Kanal D, şi lucrează alături de specialişti cu experienţă pentru a învăţa tainele televiziunii şi a se perfecţiona în acest domeniu pe care îl consideră viitorul ei profesional.

Citește și:

Rețete dietetice cu ciuperci

Marturii din infernul grecesc: "Mi-am luat copilul si am fugit catre mare". Au fost gasiti oameni carbonizati si imbratisati. Galerie FOTO

Imaginile au devenit virale! Maria Băsescu, în tinerețe! Aparițiile i-au lăsat pe toți fără cuvinte FOTO

Nicola nu mai vrea să stea în casă cu copiii ei! Nici nepoții nu i-a mai văzut de câteva luni, iar acum s-a aflat de ce

Festin regal la Palatul Snagov! Cum au fost răsfățați invitații la nunta Monicăi Bîrlădeanu și a lui Valeriu Gheorghiță

Alina Sorescu, replică acidă pentru Alex Ciucu: „Fetele au plâns...”

Oana Ciocan, primele declarații despre relația cu Jador: "E foarte trist!" Care este, de fapt, adevăratul motivul pentru care s-au despărțit?

"Ne îndreptăm spre Al Treilea Război Mondial". Avertismentul sumbru al unui fost lider mondial