7 metode pe care hotelurile de top le practică pentru a atrage mai mulți clienți

7 metode pe care hotelurile de top le practică pentru a atrage mai mulți clienți
7 metode pe care hotelurile de top le practică pentru a atrage mai mulți clienți

Unitățile de cazare aflate la dispoziția turiștilor sunt tot mai multe, astfel că hotelurile și pensiunile trebuie să țină pasul cu piața și să se adapteze la concurența a cărei intensitate crește constant.

 

Pentru a continua să atragă turiștii și să îi facă pe aceștia să revină sau să recomande serviciile lor, hotelurile de top apelează la o multitudine de metode, care mai de care mai creative și eficiente. Cu siguranță că nu este ușor să menții în permanență un flux constant de turiști, care să îți asigure suficiente resurse pentru a acoperi salariile personalului, cheltuielile de întreținere și toate celelalte costuri implicate de o astfel de activitate.

Totuși, hotelurile de top reușesc să găsească soluțiile potrivite prin apelarea la diferite tipuri de servicii și metode de promovare. Iată care sunt cele mai interesante șapte dintre acestea. 

Integrarea în ofertele agențiilor de turism

Foarte mulți turiști apelează la agenții de turism atunci când vor să își planifice o vacanță, iar majoritatea sunt atrași de pachetele care asigură atât transportul până la destinația aleasă, cât și cazarea.

Foarte multe hoteluri, dintre cele care au succes în mod constant, lucrează în strânsă colaborare cu agențiile de turism, în așa fel încât să fie incluse în pachetele atât de populare în rândul oamenilor care vor să plece în concedii. Acest lucru asigură un flux constant de vizitatori, mai ales pe parcursul sezoanelor de vacanță.

Programe de loialitate

Lanțurile hoteliere de top creează și susțin programe de loialitate pentru turiști, care sunt răsplătiți dacă aleg să se cazeze de mai multe ori la aceeași unitate.

Aceste programe le sunt prezentate turiștilor atât în ofertă, cât și prin intermediul angajaților care sunt instruiți să menționeze posibilitatea intrării în programul de loialitate atunci când interacționează cu clienții. 

Citește și: Ce sa puneti in geanta de maternitate? Elemente esentiale pentru momentul nasterii- catena.ro

Servicii cât mai variate

Pe lângă serviciile de bază, de cazare, foarte mulți turiști au început să caute într-un hotel și servicii conexe, precum masaj, spa, jacuzzi ori fitness.

Astfel, hotelurile de top încearcă să pună la dispoziția clienților cât mai multe astfel de servicii, pentru ca ei să fie atrași de un pachet complet, care să-i determine să revină la aceeași unitate, atunci când vor vizita din nou destinația respectivă. De asemenea, promovarea prin viu grai încă este o oportunitate foarte bună de creștere a popularității și notorietății unui serviciu, deci clienții mulțumiți vor aduce alți clienți. 

Promovare online

Dacă unii turiști aleg să apeleze la serviciile agențiilor de turism, alții consideră mai eficient să se ocupe singuri de identificarea locului de cazare, iar mediul online este cel mai potrivit pentru a identifica cele mai bune oportunități. Astfel, hotelurile de top au foarte mare grijă la imaginea pe care o au în mediul virtual. 

Folosirea tehnologiei

Promptitudinea serviciilor este un aspect foarte important pentru orice turist, atunci când trebuie să judece modul în care este tratat la un hotel.

Foarte eficient, în acest sens, este un soft de gestiune a unui hotel, prin intermediul căruia pot fi controlate toate aspectele administrative ale unității de cazare. 

Citește și: Alin Oprea a rupt tacerea la "Follow us" si a spus cati bani trimitea lunar la Londra fostei sale sotii, Larisa Uta: "Facand un calcul in aceasta perioada, media a fost de peste 4200 euro pe luna"- kanald.ro

Citește și: De ce s-a sinucis, de fapt, Cătălina, secretara de la UMF: Am văzut-o, era...- stirilekanald.ro

Reclame în aplicații

Majoritatea turiștilor care călătoresc cu mașina apelează la aplicații de hărți. Managerii hotelurilor de top aleg să investească deseori în reclame care să le evidențieze unitatea de cazare în cadrul acestor aplicații. Metoda este eficientă pentru că va atrage atenția turiștilor, în special a celor care nu și-au ales încă un loc în care să stea și vor să facă asta la fața locului, mai ales pe parcursul sezonului estival, la mare. 

Influencerii din mediul online

Puterea rețelelor de socializare este tot mai mare, iar folosirea lor și a celor mai populari utilizatori ca metodă de promovare este o variantă tot mai practicată și eficientă, inclusiv în cazul hotelurilor. Multe hoteluri de top pun la dispoziția influencerilor diverse servicii în mod gratuit, iar aceștia le promovează prin intermediul paginilor lor, ceea ce poate să ducă la atragerea altor clienți. 

Menținerea unui hotel la un nivel de popularitate ridicat nu este o misiune simplă, dar cu soluțiile oferite în prezent, atât de mediul online, cât și de clasicele concepte de marketing, hotelurile de top reușesc să se mențină printre preferințele turiștilor. 



Citește și:

Hernia de disc lombara: diagnostic si tratament actual

Gina Bradea, mesaj pentru urmăritorii care au judecat-o în momentul în care a fost în spital. “E cumplit ceea ce mi s-a întâmplat. Nu doresc să ajungeți pe patul unui spital.”

Imaginile au devenit virale! Maria Băsescu, în tinerețe! Aparițiile i-au lăsat pe toți fără cuvinte FOTO

Nelson Mondialu', afirmație șocantă după nunta fiului său: „Liana nu e nevasta mea”

Mesajul postat de Doinița Oancea în ziua în care Lora și Ionuț Ghenu au devenit oficial soț și soție: „Să nu vă puneți măști și filtre”

Alin Oprea a rupt tacerea la "Follow us" si a spus cati bani trimitea lunar la Londra fostei sale sotii, Larisa Uta: "Facand un calcul in aceasta perioada, media a fost de peste 4200 euro pe luna"

Halit Özgür Sari, protagonistul noului serial turcesc „Inimă rebelă”, pasiune nebănuită! Iată cu ce se ocupă celebrul actor când nu este pe platourile de filmare

Ultimul mesaj lăsat de secretara-șefă de la Universitatea de Medicină din București, găsită fără viață în lacul Pantelimon


Cookies