Marți, 8 august, Kanal D a fost lider incontestabil în audiențe, cu Știrile Kanal D, ediția de la ora 12:00, pe toate segmentele de public monitorizate, conform datelor furnizate de Kantar Media România. Sute de mii de români au ales postul TV Kanal D, pentru a-și însuși porția de informație, din cadrul Știrilor Kanal D, ediția de prânz, prezentată de Cristina Dorobanțu.
Știrilor Kanal D, ediția de prânz, prezentată de Cristina Dorobanțu.
Astfel, în intervalul 12:00-13:00, Kanal D a fost prima opțiune a telespectatorilor, înregistrând 1,5% puncte de rating și 19,3% cotă de piață, pe targetul Comercial, (21-54 Național ABCD), 2,4% rating și 17,2% cotă de piață, în rândul publicului din întreaga țară, și 1,8% rating și 13,3% cotă de piață, în rândul publicului de la orașe, surclasând astfel stațiile concurente.
O medie de peste 414.000 de telespectatori din întreaga țară au urmărit ieri Știrile Kanal D, în intervalul sus-menționat, minutul de aur fiind înregistrat la 12:15, când 469.000 de telespectatori s-au aflat în fața micilor ecrane, urmărind ediția de prânz a buletinului informativ de la Kanal D.
Audiențe target Comercial
21-54 National ABCD |
||||
|
Channels |
Rtg% |
Rtg(000) |
Share |
1 |
Kanal D |
1.5 |
95 |
19.3 |
2 |
Pro TV |
1.5 |
95 |
19.2 |
3 |
Antena 1 |
0.7 |
47 |
9.4 |
4 |
Digi 24 |
0.5 |
31 |
6.2 |
5 |
Romania TV |
0.4 |
24 |
4.8 Citește și: Ce sa puneti in geanta de maternitate? Elemente esentiale pentru momentul nasterii- catena.ro |
Audiențe target Național
National +g |
||||
|
Channels |
Rtg% |
Rtg(000) |
Share |
1 |
Kanal D |
2.4 |
414 |
17.2 |
2 |
Pro TV |
1.6 |
281 |
11.6 |
3 |
Antena 1 |
1.5 |
263 |
10.9 |
4 |
Romania TV |
1.5 |
260 |
10.8 |
5 |
Antena 3 CNN |
1.1 |
194 |
8.0 |
Audiențe target All urban
Urban +g |
||||
|
Channels |
Rtg% |
Rtg(000) |
Share |
1 |
Kanal D |
1.8 |
165 |
13.3 |
2 |
Antena 1 |
1.5 |
137 |
11.1 |
3 |
Romania TV |
1.4 |
134 |
10.8 |
4 |
Pro TV |
1.0 |
96 |
7.7 |
5 |
Antena 3 CNN |
0.8 |
75 |
6.1 |